גל גדות ממשיכה לכבוש פסגות בעולם הבידור האמריקאי: כוכבת הקולנוע הישראלית הודיעה כי היא תדובב את עצמה באחד הפרקים הקרובים של "משפחת סימפסון", אחת הסדרות המצליחות ביותר בהיסטוריה של הטלוויזיה. בציוץ שהעלתה לחשבון הטוויטר שלה, נראית גל גדות חותמת על קיר עם דמויותיהם של בני המשפחה הצהובה, ככל הנראה באולפן ההקלטות. "כשגדלתי צפיתי במשפחת סימפסון וכעת אני מדובבת את עצמי בפרק! חכו לעדכונים...", כתבה כוכבת "וונדר וומן".

לא נמסרו פרטים רשמיים לגבי הפרק שבו תופיע גדות, אולם לפי דיווחים בתקשורת האמריקאית ככל הנראה מדובר בפרק בשם "בארט לא מת" שאמור להיות מוקרן בעונה ה-30 של הסדרה שתחל בסתיו הקרוב. 
"משפחת סימפסון" עלתה לאוויר בשנת 1989 ועד כה הוקרנו יותר מ-600 פרקים. היא הסדרה הקומית הארוכה ביותר בתולדות הטלוויזיה האמריקאית, ובנוסף היא סדרת האנימציה האמריקאית הארוכה ביותר אי פעם. גדות מצטרפת לשורה של מפורסמים רבים שסיפקו את קולם לסדרה לאורך השנים, בהם סטיבן הוקינג, רינגו סטאר, מג'יק ג'ונסון, טוני בלייר וכוכב הכדורגל הברזילאי רונלדו. 

ההשתתפות בסדרת האנימציה מהווה ביטוי נוסף להצלחה של גדות, שכיכבה בקיץ האחרון בסרט "וונדר וומן" שהיה אחד משוברי הקופות הגדולים של השנה שחלפה. בחודשים האחרונים היא הנחתה את התוכנית "סאטרדיי נייט לייב", הופיעה בתוכניות האירוח המובילות בטלוויזיה האמריקאית והגישה פרס בטקס "גלובוס הזהב".
מצטרפת לרשימה ארוכה של סלבס. משפחת סימפסון