הבמאי קוונטין טרנטינו הודה כי הסצנה שגרמה לפציעתה הקשה של אומה תורמן במהלך צילומי הסרט "להרוג את ביל" היא "החרטה הגדולה ביותר של החיים שלי", אחרי שהשחקנית פרסמה את הסרטון שבו היא נראית מחוסרת הכרה אחרי התנגשות בעץ. בריאיון שפורסם בסוף השבוע בניו יורק טיימס, ובו תיארה בין השאר תורמן כיצד מפיק העל הארווי ויינסטיין תקף אותה מינית, היא גם התייחסה לתאונה הקשה שהתרחשה במקסיקו בשנת 2002 במהלך הצילומים של צמד הסרטים "להרוג את ביל" בבימויו של טרנטינו ובהפקתו של ויינשטיין. 
 
היא סיפרה כי היא לא רצתה לנהוג בעצמה במכונית, שעברה שינוי מגיר ידני לאוטומטי, אחרי שאחד מאנשי הצוות אמר לה כי כלי הרכב אינו בטוח, אולם טרנטינו לא ויתר ואף הורה לה לנסוע במהירות של 60 קמ"ש כדי ששיערה יזוז ברוח. בסרטון מהצילומים נראית תורמן מתקשה לנהוג במכונית ומתנגשת בעץ. היא ישבה ללא תנועה עד שאנשי הצוות הוציאו אותה. בשל התאונה, היא איבדה את הכרתה, נפגעה בצוואר ואושפזה בבית החולים. "היינו במאבק איום ונורא במשך שנים", אמרה תורמן על יחסיה עם הבמאי שהעביר לה את הסרטון רק אחרי 15 שנה. 
 

בריאיון שהעניק טרנטינו לאתר דדליין הוליווד ביום שני בערב, הוא התייחס לראשונה לסערה שפרצה בעקבות הפרסום ולביקורות הנוקבות שהוטחו כלפיו על סיכון חייה של תורמן. הוא הודה כי ידע על כוונתה של תורמן לצאת עם הסיפורים על ויינסטיין אחרי ששוחח עם השחקנית, אולם לא הצליח לקבוע עם הכתבת ובסופו של דבר "אני חטפתי את המכות ואת הזעם" בשל הפרסום. הוא גם סיפר כי לא האמין שהוא יוכל למצוא את הצילומים המקוריים של התאונה וכי "שמחתי מאד לתת את זה לאומה". 
 
לפי טרנטינו, הוא לא ידע מה גרם לתאונה וכי הוא האמין שמדובר בנסיעה רגילה שאינה מצריכה שימוש בפעלולנים. "אמרתי לה שהיא יכולה לעשות את זה, שאין שום בעיה. היא הגיבה באומרה 'אוקיי", כי היא האמינה לי, כי היא בטחה בי", שחזר. "אמרתי לה שזה יהיה בטוח. אבל זה לא היה. טעיתי. לא אילצתי אותה להיכנס למכונית. היא נכנסה כי היא בטחה בי והאמינה לי". 
 
הוא הוסיף כי אחרי התאונה הוא ביקר את תורמן בבית החולים וחש "עגמת נפש גדולה" על מה שהתרחש. "זה שבר את הלב", אמר. "מלבד היותה אחת החרטות הגדולות ביותר של הקריירה שלי, זו אחת החרטות הגדולות ביותר של החיים שלי". 
 
גם תורמן עצמה התייחסה פעם נוספת לפרשה בפוסט באינסטגרם וביקשה להבהיר כי טרנטינו "היה מלא חרטה ונותר מלא חרטה לגבי האירוע המצער הזה" והודתה כי הוא היה זה שנתן לה את הסרטון "כדי לחשוף אותו". "הוא עשה את זה מתוך ידיעה מלאה שזה יגרום לו פגיעה אישית, ואני גאה בו שעשה את הדבר הנכון ועל האומץ שלו", כתבה. במקביל, היא האשימה כי היה מדובר ב"סיפור כיסוי בלתי נסלח" שלו היו אחראים ויינסטיין ובכירים בסוכנות השחקנים CAA. "הם שיקרו, הרסו ראיות וממשיכים לשקר לגבי הנזק הקבוע שגרמו ואז בחרו לנסות ולהשתיק", אמרה. "להסתרה הייתה כוונת זדון והאשמה עליהם היא לנצח".
האשמות קשות. אומה תורמן. צילום מסך: דיילי מייל
האשמות קשות. אומה תורמן. צילום מסך: דיילי מייל