יותר מחודשיים אחרי שעל פי החשד ביצעו שוד מזוין של רכב של חברת "מודיעין אזרחי" בגני תקווה וגנבו ארבעה מיליון שקלים, נעצרו הבוקר (רביעי) שני תושבי קריית גת, בני 50 ו-27, בחשד לביצוע השוד. 

עם הגעת החובשים לביתם של החשודים, נצפה החשוד בן ה-50 כשהוא משליך שטרות כסף מחלון דירתו בסכום הנאמד בכ-100 אלף שקלים. השניים נעצרו בחשד לביצוע השוד, שיבוש מהלכי חקירה וניסיון העלמת ראיות והבוקר הם יובאו לבית המשפט השלום בבקשה להאריך את מעצרם. 

האירוע התרחש ב-30 בנובמבר 2017. שני החשודים ניצלו את העבודה שהנהג והמלווה יצאו ממנו לאחד מהסופרים ברחוב הגליל בגני תקווה, פרצו את הדלת האחורית שלו, ככל הנראה באמצעות מוט כלשהו, אספו שקים עמוסים בכסף ונמלטו.

מאז ניהלה המשטרה חקירה סמויה במטרה להתחקות אחר החשודים, תוך שימוש באמצעים טכנולוגיים, פענוח צילומי אבטחה, איתור זהות החשודים ואיכון הטלפונים שלהם. כעת ינסו החוקרים לגלות מה עלה בגורל ארבעת מיליון השקלים. 

מהמשטרה נמסר כי "משטרת ישראל פועלת כל העת במטרה לשמור ולהגן על בטחון הציבור ורכושו. כחלק ממטרה זו השוטרים משקיעים מאמצים ומשאבים רבים לאיתור אותם עבריינים והבאתם לדין במקביל לאיתור הרכוש והשבתו".