אחרי שבשנת 2017, היא הייתה בכל מקום, מעריציה של ניקי מינאז' מעט מודאגים, בעיקר בגלל שהראפרית האהובה עליהם לא נראתה ברשתות החברתיות מאז דצמבר 2017,  וזו בהחלט סיבה לדאגה. הציוץ האחרון שלה בטוויטר היה ב-26/12 בעוד שהתמונה האחרונה באינסטגרם עלתה ב-30/12. מאז חלף כבר חודש וחצי, והשאלות – החלו לצוץ. יש שחוששים שמא קרה למינאז' משהו, אחרים דווקא אופטימיים יותר וחושבים שאולי היא דווקא עובדת על משהו גדול. 

המעריצים המסורים החליטו לחקור את העניין לעומק והפיצו קמפיין רשת שקורא לאנשים לנסות ולאתר את ניקי מינאז'. רבים ממעריציה העלו פוסטים בעניין, כולנו מקווים שבקרוב נגלה מה עלה בגורלה של הזמרת הפרובוקטיבית – בעזרת איזה להיט חדש שיכבוש את העולם.







חלק שקדים בייתי? לא אצל הפו פייטרס!


מי מאיתנו לא הגיע להופעה גדולה ונתקל בכניסה בשלט האוסר על הכנסת בקבוקי זכוכית, כלי נשק, וציוד הקלטה. ברוב המקרים מדובר על איסורים מוצדקים – אך ישנם גם מקרים שבהם לא ממש ברור למה התכוון המשור.



ובמקרה הזה, המשוררים הם להקת הפו פייטרס שהופיעו בסוף השבוע האחרון בניו זילנד. המעריצים של ההרכב שהגיעו למופע הופתעו לגלות כי אם הם רוצים להיכנס לאצטדיון – אסור להם להכניס למקום לא מעט דברים משונים במיוחד.



אז מה ברשימה? שימו לב: לאולם אסור להכניס תמונות לא מחמיאות של ראיין סיקרסט, כתבות מעליבות על שאנייה טווין, חלב שקדים בייצור בייתי, עפרונות, פלפלים חריפים, קלטות טייפ, מחממי רגליים, עבודות מקרמה בצבע בז' או חרדל ועוד שלל דברים שאין ספק שיעלו לכם חיוך על הפנים.
או בקיצור, הפו פייטרס מוכיחים שוב שהם לא רק אחד ההרכבים השווים בעולם – אלא גם בעלי חוש הומור בהחלט מפותח.