בתקופה האחרונה קשה להתחמק מהצעות אפליקציית הפייסבוק להוסיף מסגרת לתמונת הפרופיל. אך בימים האחרונים, משתמשים שנכנסו לאפליקציה הופתעו למצוא, לצד המסגרות הקשורות לספורט ולתרבות, גם את תמונת המחבל שביצע את הפיגוע בחוות גלעד בחודש שעבר, בו נרצח הרב רזיאל שבח ז"ל. בעזרת האפליקציה, כל גולש יכול לעטר את תמונת הפרופיל שלו במסגרות קיימות, ואף ליצור ולעצב מסגרות משלו ולהעלותן לפייסבוק. בימים האחרונים, מאז חיסול המחבל על ידי כוחות הביטחון, גולשים רבים הוסיפו את תמונתו למסגרת הפרופיל דבר שהפך אותה לפופולרית מאוד. מסיבה זו, הרשת החברתית קידמה והציעה אותה באופן אוטומטי לגולשים בישראל וברשות הפלסטינית.



ח"כ רויטל סויד, סגנית יו"ר הכנסת ויו"ר השדולה למרחב הווירטואלי התייחסה לנושא ואמרה כי "כללי המדיניות של פייסבוק מתגלים שוב כמילים ריקות מתוכן". סוויד המשיכה  והוסיפה כי "בזמן שמארק צוקרברג וחבריו מספרים לכולנו על ׳המאבק׳ של פייסבוק בטרור, הם מציעים למשתמשים מסגרת לתמונת פרופיל עם המחבל שרצח את הרב רזיאל שבח ז"ל. זה עידוד טרור- ולא פחות מכך. יזמתי דיון דחוף בועדת המדע והטכנולוגיה - פייסבוק חייבת להגיע ולספק הסברים".



‏מפייסבוק נמסר: "המסגרת נוצרה על ידי משתמש באמצעות פלטפורמת המצלמה של פייסבוק. המסגרת אינה מותרת על פי כללי הקהילה שלנו. אנו מתנצלים על הטעות ופעלנו להסירה במהירות האפשרית".