בשנות ה-90 ניק קרטר נחשב לאחד הזמרים הכי מפורסמים בעולם, כשלהקתו הבקסטריט בויז היו השם החם בתעשיית המוזיקה. השנים חלפו, הקריירה המוזיקלית של קרטר נתקעה במקום, וכעת הוא שוב חוזר לכותרות – הפעם, בנסיבות לא מחמיאות במיוחד. אתמול פרסמה זמרת בשם מליסה שומאן כי היא מתכוונת להגיש תלונה במשטרה נגד קרטר, בגין אונס שהתרחש בשנת 2002.



הזמרת טוענת כי כוכב הבקסטריט בויז הזמין אותה לדירתו שבסנטה מוניקה שם ביצע בה אקט מיני, למרות שידע שהיא בתולה ושומרת את עצמה לחתונה.




ניק קרטר ומליסה שומן, צילום מסך מתוך אתר etonline.com. צילום מסך
ניק קרטר ומליסה שומן, צילום מסך מתוך אתר etonline.com. צילום מסך



לאחר מכן, טוענת שומאן, הזמר כפה עצמו עליה, ועל אף שאמרה לו מפורשות כי היא אינה מעוניינת, הוא אמר לה שלא תדאג ושהוא לא יגלה לאיש. לצערו של קרטר, הזמרת החליטה לחשוף את הסיפור בעצמה בחודש נובמבר האחרון, וכעת היא מתכוונת לפעולה בקשר לטענות שהעלתה ברשת.



הזמר טוען כי הוא המום מההאשמות, וכי שומאן – שנשארה איתו בקשר, הופיעה איתו, הקליטה איתו ומעולם לא התייחסה לאירועים כאל אונס.



מי יופיע בחתונה של אד שירן?
אומנם חלפו רק כמה שבועות מאז שאד שירן הציע נישואין לחברתו – אבל אם תשאלו את החברים של הזמר, התוכנית האומנותית לאירוע כבר לגמרי יצאה לדרך.



מסתבר שאחד החברים הקרובים של שירן הוא כוכב הכדורגל הבריטי ויין רוני, שחוץ מחיבה לכדור מחזיק גם בחיבה למיקרופון. אנחנו מצטערים להרוס את ההפתעה אבל לפי התכנון, רוני מתכוון להופיע בחתונתו של שירן – בין אם הוא מעוניין בכך, או בין אם לאו.





כנראה שאם תשאלו את שירן – הוא יעדיף שלא, כי לפי חברים משותפים של השניים רוני שר מחריד, אך עם זאת – שירן מסתבר מאוד אוהב להפתיע חברים ולשיר להם בחתונות – וכעת, הגיע תורו להיות מופתע!