בני המשפחות של ניקול בראון־סימפסון ורון גולדמן, שנרצחו בפרשה שבה היה מעורב או ג׳יי סימפסון הגיבו בכעס על הפרסומים על כך שהשחקן והבמאי הבריטי, סשה ברון כהן, שילם לסימפסון תמורת השתתפותו בסרטו הבא ודרשו לקבל לידיהם את הכסף.



ה"דיילי מייל" דיווח אתמול כי ברון כהן הגיע לבוש בפאה כהה ובמשקפיים למלון בלאס וגאס כדי לפגוש את סימפסון, ששוחרר מהכלא לפני חודשים ספורים, על מנת שישתתף במתיחה בסרטו החדש של כוכב ״בוראט״ ו״עלי ג׳י״. אולם גורם שמעורה בפרטים סיפר כי ״או ג׳יי לא היה מוכן להיכנס לחדר אם לא יקבל ערימת כסף. אין סיכוי שסשה היה משכנע אותו להיכנס בלי לשלם״. לפי הדיווח, התשלום הגיע ל־20 אלף דולר. 



בני המשפחות של בראון־סימפסון וגולדמן לא הסתירו את כעסם מאחר שסימפסון עדיין חייב להם 70 מיליון דולר אחרי שהורשע באחריות למותם של השניים במשפט אזרחי בשנת 1997. השחקן זוכה במשפט פלילי מהרצח שהתרחש בשנת 1994.



״ניקול ורון היו שני בני אדם שנרצחו בברוטליות״, אמרה אחותה של בראון, טניה. ״זו לא בדיחה ולא בידור. אם סשה יהפוך את זה לקומדיה, הקורבנות יתוארו בתור בדיחה. שיתבייש״. עורך הדין של משפחת גולדמן, דיוויד קוק, הוסיף כי ״אם שולם כסף, הוא צריך להגיע לאביו של רון. יש פה חובה חוקית ומוסרית״.



ברון כהן סירב להגיב, בעוד סימפסון ציין: ״אני מכיר אותו מצוין. פגשתי אותו״, אולם לא אמר אם אכן קיבל תשלום.