אחרי הודעת הפרקליטות כי לא נמצאו ממצאים מדעיים הקושרים את א"ק לזירת הרצח של תאיר ראדה ז"ל, אילנה ראדה התראיינה הבוקר (שני) לגל"צ והפנתה אצבע מאשימה כלפי הפרקליטות : "אני לא מאשימה את א"ק ואין שום הוכחות הקושרים אותה לרצח, חובת ההוכחה מוטלת על הפרקליטות". כזכור, א"ק נשלחה לבדיקה המשטרה לאחר שבן זוגה טען כי התוודתה בפניו כי היא זו שרצחה את הנערה.


מהמסמך שהעבירה המשטרה לידי עורך דינה של א"ק עולה כי "באשר לתא השירותים וסביבתו בו נמצאה גופתה של תאיר ז"ל, נבהיר כי לא מצויה בידי המכון לרפואה משפטית או בידי המז"פ דגימות דנ"א נקבי הניתנות להשוואה לא"ק", הבהירה הפרקליטות במסמך שהועבר לעורך דינה.
בנוסף נכתב במסמך כי "באשר לתא השירותים וסביבתו בו נמצאה גופתה של תאיר ז"ל, נבהיר כי לא מצויה בידי המכון לרפואה משפטית או בידי המז"פ דגימות דנ"א גרעיני, נקבי הניתנות להשוואה לא"ק", הבהירה הפרקליטות. לסיכום כתבו "בבדיקות שנערכו לדגימות שנלקחו מאזורים מרוחקים מזירת הרצח לבין דגימת הדנ"א שנדגמה מא"ק לא נמצאה התאמה".

 א"ק . מתוך צל של אמת. צילום: צילום מסך מתוך יוטיוב
א"ק . מתוך צל של אמת. צילום: צילום מסך מתוך יוטיוב

אילנה ראדה, הנאבקת שנים רבות בהחלטות הפרקליטות בתיק ומעלה סימני שאלה רבים אודות האשם ברצח בתה, אמרה כי "לאחר ששמעתי את הודעת הפרקליטות אני רוצה בראש ובראשונה להדגיש שאני לא מאשימה את א"ק". ראדה הוסיפה כי "אין לי שום הוכחות בנוגע למעורבות של א"ק ברצח. יש לי עניין מול הפרקליטות שעליה מוטלת החובה להציג בפני הוכחות".
פרקליטה של א"ק עו"ד דניאל חקלאי הגיב להחלטה ואמר "היא עוברת תקופה קשה וחווה לינץ' של ממש ברשתות החברתיות לאחר ששמה נחשף". חקלאי הוסיף כי "לא נמצא ראיה שקושרת את הלקוחה שלי לרצח בבדיקות שערכו בתא השירותים בו נמצאה תאיר, וגם מסביבו. לא רק שלא נמצאו ראיות אלא שבתא השירותים לא נמצא אפילו גרעין נקבי היכול להעיד על קשר לאישה שביצעה את המעשה".
חקלאי סיכם ואמר כי "לאור הפירוט הרב שנמצא במכתב ותוכנו המלא ולאור העמדה המובהקת של הפרקליטות ושל גורמי המשטרה המדעיים, אנחנו מבקשים ששמה של א"ק ינוקה לחלוטין".
המסמך פורסם לאחר שפרקליטה של א"ק פנה לפרקליטות וביקש שורת הבהרות בנושא, וזאת בתגובה להודעת פרקליטיו של רומן זדורוב, עורכי הדין ירום הלוי ומשה שרמן, על כך שיבקשו משפט חוזר לאור הטענות של בן זוגה של א"ק. לטענת פרקליטיו של זדורוב, המשטרה, והפרקליטות אחריה, לא נתנו משקל לעדותו של החבר. אלא שבמסמך ציינה הפרקליטות כאמור כי אין ראיות הקושרות את א"ק לזירת הרצח.
כזכור, תאיר ראדה נרצחה ב-2006 בבית הספר התיכון "נופי גולן" שבו למדה בקצרין. גופתה של הנערה נמצאה בתוך תא שירותים. רומן זדורוב, פועל בניין שעבד באותה עת במקום, הורשע בביצוע הרצח ב-2010.