חנין זועבי ממשיכה בשלה: חברת הכנסת חנין זועבי (הרשימה המשותפת) הוצאה היום (שני) מדיון ועדת החינוך של הכנסת לאחר שקראה לחיילי צה"ל "רוצחים". במהלך דיון בנוגע לחוק "שוברים שתיקה", שמבקש למנוע מארגונים הפועלים נגד צה"ל להיכנס למוסדות חינוך, אמרה חנין זועבי כי "נערים פלסטינים נרצחים על ידי צה"ל. לא כל יום, אבל גם מי שמדי פעם רוצח, לא כל יום, הוא רוצח".



בשלב זה המהומה בדיון החלה, כאשר הח"כים מחו נמרצות על כך שהיא נמצאת בדיון ואומרת את הדברים, ללא כל משוא פנים. ח"כ זועבי, שישבה בין ח"כ ברקו לחברת הכנסת שולי מועלם, קיבלה את רשות הדיבור, אך ברגע שאמרה את דבריה, השתיקו אותה חברי הכנסת, כשחברת הכנסת ברקו צעקה לעברה "בושה שדבר כזה נאמר בוועדה של הכנסת, הם מנסים לקעקע את הקיום שלנו כאן. אי אפשר ככה". ברקו המשיכה בשלה, וגם כאשר איים עליה יו"ר הוועדה שיוציא אותה, לא חדלה, וספגה שלוש קריאות. 



ח"כ מרגי עוד נתן לזועבי את האפשרות לחזור בה מהתבטאויותיה, אך זאת סירבה והוצאה מהדיון. מרגי אמר לאחר שיצאה כי: "חיילי צה"ל אינם רוצחים. הם פועלים במציאות בלתי אפשרית". הוא גם התנצל על כך שאמר לחברת הכנסת ברקו "תשתקי", לאחר שזאת זעמה על זועבי, וזעמה עליו גם על הביטוי בו השתמש.