מקורב לראש ארגון הפשיעה שלום דומרני נעצר הלילה (שלישי) במהלך גל מעצרים נרחב של 33 חשודים בעבירות סחר בסמים, סחיטה באיומים ואלימות שבוצע באשקלון וסביבתה. המעצרים בוצעו בעקבות מבצע משטרתי שכונה "סימן לבנים" בו הופעל סוכן סמוי שהפליל את החשודים.
בין העצורים, בנו של ראש ארגון פשיעה מוכר בדרום המרצה את עונשו בכלא. "הפעלת סוכן בעיר אחת הנה פעילות מורכבת שבעתיים מכל הפעלה אחרת, שעה שמדובר בתא שטח קטן ובאוכלוסייה המכירה את כלל תושביה ובפוטנציאל חשיפה גבוה. הפעלה מקצועית תוך שימת לב לכל פרט ופרט, היא זאת שתביא להגברת תחושת הביטחון בקרב אותם אזרחים שומרי חוק", ציינו במשטרה. 
במהלך גל המעצרים ובחיפוש שערכו כוחות המשטרה נתפסו גם הבוקר סמים וסכומי כסף מזומן רב ברשות חלקם של המעורבים, וכמו כן נגררו מספר כלי רכב שבכוונת המשטרה לבקש את חילוטם. כלל החשודים הועברו לאחר מעצרם אל תחנת המשטרה לחקירה ובמהלך היום הם יובאו לבית המשפט בבקשה להאריך את מעצרם.

חומרים שנתפסו בגל מעצרים באשקלון. צילום: דוברות המשטרה

במשטרה מסרו כי הסוכן הסמוי גויס על ידי מחלק הסוכנים ביחידה המרכזית מתוך ארגון הפשיעה עצמו בה שימש כ"חייל" של החשוד המרכזי, בנו של ראש ארגון הפשיעה, ולמרות שכך נסחט אף הוא על ידי מי מהחשודים.