הוט השיקה היום (שלישי) את הפקות המקור הישראליות שיעלו בשנת 2018. השנה ישקיעו בחברה 150 מיליון שקל בהפקות הישראליות לעומת 200 מיליון בשנים קודמות. טל גרנות, מנכ"לית החברה אמרה כי אם המחוקק לא יתעורר ויעצור את הצפייה הפירטית, הם לא יוכלו להמשיך ולהשקיע בהפקות מקור. זאת למרות ששנת 2017 נחשבת מבחינת הוט לשנת השיא מבחינת הפקות המקור, והנתונים מראים כי בטבלאות הצפייה מובילות הסדרות הישראליות. 

"שבאבניקים" היא הסדרה הנצפית ביותר בהוט, אחריה "ג'ודה" בכיכובו של ציון ברוך ולאחר מכן "מטומטמת" של בת חן סבג. הן משאירות הרחק מאחור את "משחקי הכס" ו"סיפורה של שפחה" המדוברות. מנתונים של הוט עולה עוד כי "כפולה"  בכיכובה של נועה קירל ו"זגורי" הם החיפושים הנפוצים ביותר בגוגל לצפייה פירטית בתכני הוט. "אנחנו לא גאים בזה", הם אומרים.

גרנות הציגה נתונים לפיהם 55% צופים פירטית, כאשר 40% מהגולשים הישראלים מחפשים באינטרנט בעיקר כדי לצפות בתכנים באופן פירטי, כלומר בצפייה ישירה. גרנות אמרה כי היא מוטרדת מכך מאוד וקראה לתופעת הצפייה הפירטית כ"ספירלת המוות" שתגרום בסופו של דבר לירידה בהשקעה בתוכן והתרבות. 
"צל של אמת" המדוברת על פרשת רצח תאיר ראדה ממשיכה לעונה נוספת, הפעם עם פענוח רצח בכביש החוף. עוד להיטים של הוט יזכו לעונות חדשות ביניהם "שבאבניקים", "איש חשוב מאוד" בכיכובו של יהודה לוי  ו"ג'ודה" של ציון ברוך שיזכו לעונה שנייה. "מטומטמת" תחזור בעונה שלישית. אך למרות הדיבורים על תרבות, העונה השלישית של "היחידה" בה מתגאים בחברה ועליה אמרו " כיתה טיפולית במימון של הוט" ו"גולסטאר" ממשיכות לקדש את תרבות העממיות בכיכובם של ברלד ופליטי ריאליטי, ומשטחים את נפשותיהם של ילדי ישראל, הצופים המרכזיים שלהם. 

 


בגזרת המבוגרים אחת הסדרות המעניינות והמסקרנות שיעלו הן דווקא בכיוון הדוקומנטרי, "דודו-לנד" (שם זמני), הפקה דוקומנטרית מסקרנת על חייו של דודו טופז עם קטעים מצולמים ונדירים של הכוכב ששם קץ לחייו במירוץ המטאורי לסופו הטרגי. אסף הראל, שיצר את הסדר אמר כי מי שצופה בסדרה "יבין כמה הכתובת היתה על הקיר", והציג קטע בו מגיע טופז לאיים על אחד הכתבים שהשמיצו אותו. הראל אף השווה בין טופז לראש הממשלה נתניהו ואמר כי "שניהם פיצחו את הישראליות, חיים מהקהל אבל גם בזים להם". 

בין הפנים החדשות על המסך מפתיע לגלות את שרת המשפטים איילת שקד, לא פחות, המשתתפת בתפקיד עצמה בסאטירה על השלטון, בסדרת דרמה החדשה הנקראת "שלטון הצללים". 


הזמרת ריטה שהגיעה עם שמלה שחורה קטנה וצמודה מתמיד הציגה את הסדרה החדשה בכיכובה, "מלכות" שמה. יחד איתה יככבו בה מלי לוי ודנה איבגי. הסדרה תעסוק בנשים במשפחת פשע. "חזרתי לבית צבי ולימי המשחק שלי, להיות פלסטלינה ולגלם דמות כה רחוקה ממני", אמרה הכוכבת. זו הפעם הראשונה שריטה תשתתף בסדרת טלוויזיה.