סקס אמור להיות אקט מהנה וכיפי, זאת כמובן בתנאי שהוא נעשה במידה הנכונה. תאמינו או לא, אבל כן, יש דבר כזה יותר מידי סקס, כפי שגילתה אישה עייפה אחת מזימבבואה, שלא יכלה עוד לעמוד בדרישות בעלה. פראי מוטנדאוואר, 42, התגרשה השבוע מבעלה בטענה שזה הפך חולה מין בגלל "ויאגרה טבעית" שהוא צורך. 



בדיון בעניין הגירושים בבית המשפט, הסבירה פראי שהתיאבון המיני של הבעל, פאטי מקומבה, 59, הפך בלתי נסבל והוא דורש ממנה סקס כל יום. בחלק מהזמן הוא אף דורש סקס חמש פעמים ביום, זאת לטענתה בגלל סם טבעי שהוא שותה שעשוי עשבים, שנועד להגביר את הדחף המיני. על פי חדשות aceofmalawi, האישה סיפרה שכמות הסקס האדירה הותירה אותה עייפה ומותשת, וכן גרמה לה לכאבים באיבר מינה.



לדבריה, אותו סם חזק הופך את בעלה לחיה פראית והוא מתנהג כאחוז דיבוק במיטה. לא רק זאת, לטענתה הוא מתגרה מהפעולות הקלות ביותר שהיא עושה, כמו למשל אם הוא רואה אותה הולכת בחדר או אם היא רוכנת מולו. 


הבעל מבקש סקס כל יום, לפעמים מספר פעמים ביום. אילוסטרציה: אינגאימג
הבעל מבקש סקס כל יום, לפעמים מספר פעמים ביום. אילוסטרציה: אינגאימג


גם אין זה משנה אם פראי עייפה או אינה במצב הרוח המתאים, גם אז פאטי דורש שתקיים איתו יחסי מין. הבעל מנגד הודה כי יש לו דחף מיני אדיר, אך טען שאשתו היא המקור לבעיות בנישואיהן ולא הוא. "היא זו שמציבה לי תנאים לגבי מתי לקיים יחסי מין. כשאני מנסה להתקרב אליה לפעמים, היא מוחצת את האשכים שלי מה שגורם לי לאבד את הזקפה". למרות טענתה של פראי, הבעל סיפר ש"אני לא מבין את מקור הדחף הגדול שלי לסקס. זה מגיע משום מקום". 

על אף הקשיים והמחלוקות בין השניים, פאטי אמר שהוא עדיין אוהב את אשתו ו"לא רוצה שהנישואים יסתיימו". אך פראי עמדה על שלה וביקשה להתגרש. השנים קיבלו היתר גירושים וכן בית המשפט הורה עליהם להתחלק ברכושם שווה בשווה.