ערב דרמטי במערכת הפוליטית: פרשן ערוץ 10 רביב דרוקר הגיב הערב (שלישי) לפרסום המלצות המשטרה בעניין ראש הממשלה בנימין נתניהו, כשאמר: "צריך לומר שאם התיקים האלו נכונים, נתניהו הולך לשנים ארוכות בכלא. צריך להבין את מנגנון הספין שעושה נתניהו בנאומו, הוא מנסה לשכנע אותנו בתוצאות של מעשיו, שלא קרו בסוף, כמו למשל אזור סחר חופשי, העניין של רשת וקשת. אבל החוק אומר שאם פעלת למען מישהו, אם עשית למענו, זה מה שקובע".



לטענתו,"המשטרה פורסת שורה של עדי מפתח, לא רק יאיר לפיד אלא שלדון אדלסון שהעיד במשטרה שנתניהו רוצה לצמצם את תפוצת עיתון ישראל היום - זה דרמטי. הוא השקיע מיליארדים בזה, ורק בדיעבד הוא מבין מדוע נתניהו אומר לו לצמצם תפוצה, והוא מבין מה קרה".



לדברי דרוקר, "חוק ארנון מילצ'ן לדוגמה, מסתבר שנתניהו רצה להאריך אותו, חוק סחר חופשי - נתניהו אומר שהכל הוא עשה למען טובת ישראל, אבל המשטרה אומרת שגורמי ביטחון היו נגד זה, נגד החוק. זה נושא מדיני טהור שקשור למשל ליחסים עם ירדן. אם נתניהו פעל לטובת מילצ'ן זה זה לכאורה דבר מאוד משמעותי שהוא עושה לטובתו".



הפרשנית אילה חסון אמרה: "אנו עדים בערב הזה לקרב איתנים, לא פחות, בין המשטרה לבין ראש הממשלה. המשטרה לא לוקחת שבויים ושופכת על נתניהו את הכל. ראינו את רה"מ נעמד מעל הפודיום ואומר את הדברים. לפי החשד הוא קיבל ממילצ'ן מיליון שקלים במשך עשר שנים, עשרת אלפים שקל לחודש, זה קצת יותר מהשכר הממוצע בחודש. ההתעסקות האובססיבית של נתניהו בתקשורת זה בעוכריו, זה בא אליו כבומרנג. הוא לא מתכוון לוותר, זה קרב איתנים".