בניגוד למה שנהוג לחשוב, העתיד מלא הפתעות ואי אפשר לדעת במאה אחוזים מה הולך לקרות. יוכלו להעיד על כך אח ואחות מארה"ב, שנפגשו לראשונה רק לאחר שהפכו לשכנים בשכנות גמלאים, כשהם כבר בשנות ה-70 לחייהם. האיחוד המרגש התרחש ממש במקרה, לאחר שפיליפ מוריס, שחי שנים בפלורידה, עבר לגור בשכונה לבני גיל הזהב במישיגן.



מוריס ביצע את המעבר כדי להיות קרוב למשפחתו, ובלי להתכוון לכך עבר לגור בשכנות לאחות שלא הכיר, מרלין מאיירס. מיד לאחר שהגיע, השם שלו עורר את סקרנותה של מאיירס שמיהרה להכיר את הדייר החדש. "שמעתי שהבית מאחורי נמכר, וששם משפחתו של הקונה הוא אוסבורן", סיפרה מאיירס לחדשות Fox17. היא הסבירה שחיפשה במשך 50 שנים אחר משפחתה הביולוגית, מאז שנודע לה על קיומה כשהייתה בתיכון. "אמא שלי סיפרה לי באותה תקופה ששם משפחתי במקור הוא אוסבורן". 



אך לעומתה, פיליפ חי כל חייו בלי לדעת שיש לו אחות, עד לרגע בו עבר לגור לידה. "אני זוכרת שהתלוצצתי עם חבר למשחק הגולף ואמרתי, 'אולי הוא אחי האובד'. אבל רק צחקתי", הסבירה מאיירס. "אבל אז שאלתי שלוש שאלות חשובות והתשובות היו בדיוק כפי שחשבתי. זה הרגע בו ידעתי שהוא אחי". למשמע החדשות המשמחות, פיליפ הסביר ש"הייתי בהלם. מעולם לא סיפרו לי על זה. זה כנראה היה סוד אפל במשפחה שלי". השניים, כך עולה מהדיווחים, חולקים את אותה האם. זו מסרה את מאיירס לאימוץ כי כבר היו לה שישה ילדים שהתקשתה לכלכל, ומאותה סיבה, במשך השנים פיליפ התגורר עם כמה וכמה מבני משפחתו.

 
אח ואחות נפגשו לראשונה לאחר שהפכו לשכנים. מרלין מיירס ופיליפ מוריס
אח ואחות נפגשו לראשונה לאחר שהפכו לשכנים. מרלין מיירס ופיליפ מוריס


בעודם מעכלים את החדשות יוצאות הדופן, השניים הפגישו האחד את השנייה עם משפחותיהם, ביניהם בני זוגם וילדיהם. אלו קיבלו את החדשות בצורה חיובית למדי, ושמחו על התוספת המשפחתית. כמו כן, אומנם זה נראה כמו צעד מתבקש, אבל בשלב זה השניים הרגישו שאין צורך בבדיקת דם כדי לאשר רשמית את הקשר המשפחתי.

לעת עתה, פיליפ ומרלין לוקחים את העניינים צעד אחר צעד, ונהנים ממשחקי גולף משותפים וארוחות בוקר יחד בימי שישי. "אני חייבת להודות שאני בהלם. ידעתי שיש לי אח, אבל לא ידעתי איפה הוא, לא הצלחתי למצוא אותו", סיפרה מאיירס. בעוד הם אינם יכולים לדעת מה יקרה בעתיד, הם הבטיחו שלפחות את החברות החדשה יוקירו כל חייהם. "תמיד רציתי אח גדול", אמרה מאיירס. "זו התערבות אלוהית".