טיטי איינאו, הדוגמנית ומלכת היופי לשעבר, ספדה היום (חמישי) בפוסט מרגש ונוגע מיוחד בפייסבוק לאשטו טספו ז"ל, בן דודה ואחד מהחיילים שנהרגו בתאונת הדרכים הקטלנית בכביש 6 ביום שלישי. איינאו כתבה בעמוד שלה: "בחיים לא חשבתי שתסיים את חייך כל כך מוקדם, בן 21. לא הספקת כלום ונשבר לי הלב. לקח לי יותר מיום לקלוט ולהבין שאתה פשוט חדלת מלהתקיים".

 
"אני עוד זוכרת אותך, כשהיית קטנצ'יק באתיופיה. היית ילד ביישן, יפה ונדיב. עברו להן השנים וגדלת להיות גבר גבר שמשרת בגולני. לא יצא לנו להתראות הרבה, אבל דם זה דם ואתה היית הבן דוד הכי מלוכסן שלי", המשיכה איינאו בתיאור הכואב. טיטי בחרה לסיים כשהיא נושאת תפילה "אני מקווה שאתה תשמור על אמא, האחים והמשפחה שלנו מלמעלה. נשבר לי הלב לדעת שילד כמוך נקטף מהעולם הזה בכזו קלות. היית ילד מדהים ואני יודעת שאתה נמצא שם למעלה במקום טוב".
 
מסע הלוויה של טספו נערך אמש, כשהסובבים לא מצליחים לעכל את הבשורה הנוראית ואת האובדן שנחת על המשפחה כרעם ביום בהיר. אחיו של אשטו, גטנאט, התקשה לבטא את כאבו הגדול ואמר במהלך הלוויה: "זה אסון גדול. אני מצטער על אחי, שהיה עוזר לאמא בכל הזדמנות". רבים ליוו את הצעיר למנוחתו האחרונה.


כזכור, טספו נהרג בתאונת הדרכים שקרתה ביום שלישי בכביש 6, כתוצאה מפגיעת משאית ברכב שבו שהה. על פי החשד, נסע נהג המשאית במהירות מופרזת וגרם לתוצאה המצערת, מותם של טספו וחייל נוסף, בר יעקוביאן ז"ל.