הרב יגאל לוינשטיין, ממקימי המכינה הקדם צבאית בעלי, שוב התבטא בחריפות בחודש האחרון נגד הומואים ולסביות. בהקלטה שפורסמה הערב (חמישי) בחדשות עשר נשמע מדבר על הנושא ואומר: "לקחו טרגדיה של גברים וטרגדיה של נשים בנטיות שלהן והופכים את זה לאידיאולוגיה. אין קשר בין העיוות המיני הזה או המום המיני הזה או בטרגדיה המינית הזאת לשאר האישיות".
הרב עסק בנושא בסדרת שיעורים שהעביר לתלמידים במקום וקרא "להדביר" את הנטיות החד מיניות כפי שהדבירו את מחלת האיידס. "אני משוכנע שביום שלא תהיה הסכמה שזה נורמלי הדבר הזה, אנחנו נציל את כל החברה האנושית והמדע הפיזיולוגי והמדע הפסיכולוגי. לא תהיה שום בעיה לטפל בבעיה הזאת, רק צריך להגדיר שזו בעיה. בעיות מדבירים, את המומים אפשר להדביר היום".
מוקדם יותר היום פרסם לוינשטיין יחד עם הרב אלי סדן המנהל עמו את המכינה גילוי דעת תחת הכותרת: "האמת של בית המדרש". זאת, בעקבות הפרסומים האחרונים אודות אמירות שנויות במחלוקת של חלק מרבני המכינה.

בגילוי הדעת מחו הרבנים על הפרסומים וטענו כי "באחרונה התפתחה לה פרקטיקה של תלישת משפטים מניפולטיבית מתוך שיעורים שנאמרו בין כותלי בית המדרש, והפיכתם לאייטם חדשותי, נטול הקשר ורקע מתאים".
כזכור, לפני כשנה עורר לוינשטיין סערה כשבזמן נאום מול בוגרי מכינות קדם צבאיות התייחס בזלזול לנשים שמשרתות בצבא: "משגעים לנו את הילדות, מכניסים אותן יהודיות, הן לא יהודיות בקצה. מי יתחתן איתן?".