הולכת רגל כבת 50 נהרגה הבוקר (שישי) לאחר שנפגעה ממשאית ברחוב הרברט סמואל בחדרה. חובשים ופראמדיקים של מד"א מסרו כי היא סבלה מפגיעה רב מערכתית קשה, וכי הם נאלצו לקבוע את מותה. חובש רפואת חירום במד"א שי קלי סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אישה כבת 50 שוכבת על הכביש בסמוך למשאית כשהיא מחוסרת הכרה עם חבלת ראש קשה מאוד. היא הייתה ללא סימני חיים ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותה".
זירת התאונה בה הולכת רגל נהרגה מפגיעת משאית בחדרה

כזכור, במהלך הלילה שבין רביעי לחמישי, נהרגו שני בני אדם ואדם נוסף נפצע באורח קשה בתאונות דרכים ברחבי הארץ. גבר כבן 40 נהרג בתאונת דרכים בין רכב פרטי למשאית חונה ברחוב הנרי קיסינג'ר בראשון לציון. גורמי רפואה קבעו במקום את מותו של נהג הרכב הפרטי. נפתחה חקירה לבירור נסיבות התאונה. פרמדיק מד"א אנדרי ירמייב סיפר: "מדובר בתאונה קשה מאוד, רכב פרטי התנגש בחלקה האחורי של משאית חונה ונלכד תחתה. בסיוע לוחמי האש הרכב חולץ ונמשך אחורה על מנת שנוכל להעניק טיפול רפואי לנהג, לצערנו הוא סבל מחבלות קשה בפלג גופו העליון והיה ללא סימני חיים ולא נותר לנו אלא לקבוע את מותו בשטח".

בתוך כך, צעיר בן 18 נהרג לאחר שרכבו התהפך בכביש 6400 בקטע שבין נצרת עילית לכיכר ריינה שבצפון. פרמדיקים של מד"א מצאו אותו ללא סימני חיים וקבעו את מותו במקום. המשטרה מכווינה תנועה במקום האירוע ובוחני תאונות דרכים פתחו בחקירת התאונה. בהמשך לתאונה, הכביש נחסם לתנועה בקטע שבין כיכר בית העלמין בנצרת עילית לכיכר ריינה עקב התאונה וטיפול הכוחות בזירה. 

פרמדיק מד"א דניס פולקוב סיפר: "כשהגענו למקום ראינו רכב עומד במרכז הכביש עם פגיעות קשות ובמרחק של עשרות מטרים ממנו שכב צעיר כבן 18 עם פגיעה רב מערכתית קשה, הוא היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה, ביצענו בו מספר בדיקות רפואיות על מנת לנסות ולהעניק לו טיפול רפואי אבל לצערנו בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו".

בתאונה שלישית, צעיר בשנות העשרים נפצע באורח קשה לאחר שנפגע מרכב סמוך לכניסה לאזור התעשייה עטרות בצפון ירושלים. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים הדסה עין כרם כשהוא מחוסר הכרה. שוטרים ובוחן תנועה נמצאים במקום, ונסיבות התאונה נחקרות. נהג הרכב הפוגע נמצא במקום.