אנואר אבו זינה, נהג המשאית שהיה מעורב בתאונת הדרכים בכביש 6 בשבוע שעבר, שהביאה למותם של שני לוחמי גולני - סמל בר יעקוביאן וסמל אשטו טספו, שחזר היום (ראשון) ב"החדשות" את רגעי התאונה הקשה. אבו זינה, ששוהה בימים אלו במעצר בית בביתו בשכונת א-טור במזרח ירושלים, סיפר כי לא זיהה את הרכב עם החיילים בגלל החושך. "הגעתי לדרך של מחלף באקה, אחרי מחלף באקה זה תמיד שם חושך, אין שם אורות בכביש 6, והופתעתי מהחיילים האלה, מההאמרים האלה. זה היה לי ממש בהפתעה, לא ראיתי אותם, לא זיהיתי אותם".
אבו זינה הוסיף: "אחרי שקרתה התאונה לי התאונה הזאת, וירדתי לעזור, והתחלתי להסתובב מאחורי המשאית, להסתכל אם יש מישהו מתחת למשאית, ניסיתי לעזור לנהג שהיה בהאמר. אני צעקתי שם - תזמינו אמבולנסים, ניסיתי לעזור להם. שאלתי איך זה קרה לכם?"
הנהג הפוגע ציין כי הוא מצטער על כך שהתאונה גרמה למותם של החיילים. "אני מצטער על זה ואני מבקש גם מאלוהים שירחם על האנשים שנפצעו, שיהיה לכם רפואה שלמה, אני ממש מצטער".

סמל ראשון בר יעקוביאן שנהרג בתאונת הדרכים בכביש 6. צילום: דובר צה"ל
סמל ראשון בר יעקוביאן שנהרג בתאונת הדרכים בכביש 6. צילום: דובר צה"ל
כזכור, שני החיילים נהרגו בתאונה שהתרחשה צפונית לניצני עוז, זאת לצד עשרה חיילים נוספים שנפצעו בדרגות שונות, בהם אחד באורח קשה, אחד באורח בינוני ושמונה במצב קל.