אנחנו רגילים (גם מישראל) שהרבה מאוד טענות מופנות כלפי פוליטיקאים על דברים שעשו בעברם, עוד לפני שהחליטו להיות במערכת הפוליטית, אבל עם האשמה כמו זאת שנמצאת בכותרות בבריטניה, קשה מאוד להתחרות. יאן סרקוסי, דיפלומט צ'כוסלובקי שהיה מרגל בעברו, טוען כי דווקא מנהיג הלייבור הבריטי, ג'רמי קורבין, שיתף פעולה עם הגוש הקומוניסטי בתקופת המלחמה הקרה. סרקוסי סיפר כי קורבין העביר מידע רב על המודיעין הבריטי בין השנים 1986 ו-1987 ועזר ליריבותיה של בריטניה. 
 
ה"דיילי מייל" חשף בשער העיתון כי קורבין קיבל עד 10,000 פאונד על כל פגישה, וכי 15 בכירים של מפלגת הלייבור סייעו לצ'כים בשנות השמונים, כאשר תמורת שירותיהם, הם קיבלו שכר בין אלף ל-10 אלף פאונד, עבור לכל פגישה. קורבין מכחיש את האשמות, אבל יריביו הפוליטיים דורשים חקירה בנושא. 
קורבין סיפר כי נפגש עם סרקוסי בעבר, אך טען שלא ידע כלל שהוא איש ביון קומוניסטי. את ההאשמות כי העביר מידע חסוי, הכחיש על הסף וטען שהסיפור אבסורדי, מגוחך וכי מדובר ב"ערימה של שקרים". הוא גם כינה את סרקוסי "פנטזיונר".

שר ההגנה הבריטי טוביאס אלווד צייץ: "פגישות של קורבין ואחרים עם נציגי המשטרה החשאית של צ'כוסלובקיה בשיאה של המלחמה הקרה, מעלות שאלות קשות על הנאמנות של קרובין לבריטניה וחייבים לחקור זאת".
המרגל הצ'כי שאמנם לא היה זה ששילם לקורבין, תיאר אותו כמקור מצוין של מידע. בשיחה מביתו של האיש בן ה-64 מבראטיסלבה אמר: "קורבין היה מקור מצוין לאינפורמציה לשלטון הצ'כוסלובקי אז". בנוסף, הצ'כי טוען כי פגש את קורבין שלוש פעמים, ושיחסו היה טוב מאוד למי שהיו אז המדינות הכי שנואות על ידי ממשלת בריטניה.

בינתיים, בממלכה, החלה מחאה נגד קורבין, 2,500 בריטים חתמו על עצומה ברשת הדורשת מקורבין להופיע פומבית, ולהבהיר את השאלה האם היה אכן סוכן קומוניסטי וכן לפרט את קשריו עם עם גורמים קומוניסטים כאלו ואחרים.