אנשים שמגלים שבני זוגם בוגדים בהם עלולים להגיב בדרכים שונות ומשונות, אבל ברוב המקרים זה נותר במסגרת החוק. כמובן שמידי פעם יש כמה פסיכיים שבוחרים לנקום בבני הזוג כך שלא יהיו מסוגלים לבגוד יותר לעולם. זה מה שעשתה אישה אחת מהודו, ואף דאגה לכך שלבעלה לא יהיו יותר חיים רגילים בגלל שלא היה נאמן לה.

כאשר סוקוואנט קאור, 30, גילתה שבעלה אזאד סינג מנהל רומן, היא איבדה את זה לחלוטין ותכננה את הנקמה האכזרית ביותר שאפשר להעלות על הדעת. על פי הדיווחים המקומיים בהודו, קאור, אם לשני בנים, חיכתה שבעלה יירדם ואז הכתה אותו פעמים רבות בראשו עם מוט ברזל עד שאיבד את ההכרה. לאחר מכן, האישה לקחה סכין וחתכה את איבר מינו, זרקה אותו לאסלה והורידה את המים. כך בעצם הבטיחה קאור שלא יהיה אפשר לחבר את האיבר מחדש, ובעלה יאלץ לחיות חיים שלמים בלעדיו.

הבעל נותר במצב קריטי, בעיקר בגלל הפגיעה בראשו. צילום: אינגאימג
הבעל נותר במצב קריטי, בעיקר בגלל הפגיעה בראשו. צילום: אינגאימג



קאור נעצרה בעקבות תלונה של אביו של סינג ומואשמת בניסיון רצח. "אנחנו נעבור על כל העדויות של בני המשפחה, בינתיים הנאשמת הודתה בכך שחתכה לבעלה את איבר מינה", הסבירו במשטרה המקומית, והוסיפו ש"נבדוק גם את האישומים לפיהם הבעל ניהל רומן".



בינתיים סינג האומלל, 40, מאושפז בבית חולים פרטי במצב קריטי. למרות שסבל מדימום קשה, רופאיו אמרו שהוא נותר במצב מסכן חיים בעיקר בגלל החבטות שספג לראשו. כמו כן, הם הוסיפו שאומנם אשכיו נותרו במקומם, אבל אם ישרוד לעולם לא יוכל לחיות חיים נורמליים.