עשרות אלפי ישראלים משתמשים כיום בשירותי הצפייה של נטפליקס. ריכזנו עבורכם מספר טריקים וטיפים קטנים לשיפור חווית הצפייה שלכם: תמו הימים בהם צריך לדאוג שמא הילדים הקטנים ייחשפו בטעות לסדרות שלא מתאימות לגילם, או שבן או בת הזוג יפרו את ההבטחה ויצפו בפרק החדש בלעדיכם - כל אחד יכול ליצור לעצמו פרופיל אישי, אשר מחזיר אותו בכל פעם לדף הפתיחה שלו ולתוכניות בהן צפה כך שניתן להמשיך בדיוק מהקטע שבו עצרתם. ניתן ליצור עד חמישה פרופילים שונים, כולל אחד מיוחד לילדים. בנוסף, ניתן "לנדוד" ממכשיר למכשיר. נטפליקס תמיד יפתח במקום בו עצרת. בנוסף, ניתן להתאים את תמונת הפרופיל שלך בחשבון נטפליקס עם מספר דמויות מצוירות.

נטפליקס. צילום מסך
נטפליקס. צילום מסך

 
אז איך מחפשים: ניתן להקליד 'Netflix' בשורת החיפוש כדי לראות את הרשימה המלאה של סרטי וסדרות המקור של Netflix. ניתן להקליד '4K' בסרגל החיפוש כדי לראות רשימה מלאה של תוכניות טלוויזיה וסרטים הזמינים ב-4K. בנוסף, ניתן לבחור ז'אנרים שונים לצפייה החל מסרטי אימה, ועד רומנטיקה, פשע, פעולה, תעודה, אסיה ועוד. לוחצים על אחד מהשמות בדף הבית אשר פותחת גלריה מלאה של תוכניות טלוויזיה וסרטים בתוך ז'אנר זה.


נטפליקס. צילום מסך
נטפליקס. צילום מסך

 
רוצים לגוון במראה הכתוביות? ניתן לשנות את הצבע ואת הגופן שלהן, ולהפוך אותם קצת יותר בסגנון המועדף שלכם. לשם כך, ניתן לגשת לחשבון שלך, לבחור כתוביות ולשנות החל מצבע, סוג הגופן, רקע וצל. דוברי האנגלית, וכאלה שרוצים לתרגל אותה, יכולים להוסיף לכל התוכניות כתוביות באנגלית. הדבר יכול להיות מאוד שימושי אם אתם צופים בסרט עם מבטא בריטי כבד לדוגמא. להפעלת כתוביות, בחרו את הסרט או תוכנית הטלוויזיה שברצונכם להפעיל, עברו אל "Audio & Subtitles" בחלונית 'אפשרויות' ולאחר מכן לחצו על 'הקודם' לאחר שתסיימו. הסרט שלכם יוקרן כעת עם כתוביות באנגלית.

נטפליקס. צילום מסך
נטפליקס. צילום מסך

 
מי הכי מהיר בעיר: לכל הסקרנים לדעת איזה מספקי האינטרנט מספק את המהירות המהירה ביותר עבור חוויית הזרמת מדיה טובה יותר? בדקו את מדד מהירות האינטרנט של נטפליקס המתפרסם מדי חודש. למדד בישראל:
https://ispspeedindex.netflix.com/country/israel/

נטפליקס. צילום מסך
נטפליקס. צילום מסך

 
רבים ממסכי הטלווזיה שלנו הם ברזולוציה של HD, לכן צריך לוודא שהצפייה בנטפליקס נעשית באופטימיזציה למסך. לכו לאתר Netflix.com.au/HdToggle לוודא שאתם מסונכרנים. רבים מתכני המקור של נטפליקס מצולמים ב- 4K לחוויית צפייה מיטבית.
לצופים בסלולר: האפליקציה מאפשרת לך לבחור את ההגדרה שלך לשימוש בנתונים כמו למשל צפויה בשימוש באינטרנט אלחוטי בלבד, או ברמת איכות צפייה מסוימת. לחיצה על האפשרות Wi-Fi Only תשמור על חבילת הגלישה שלך, משימוש של סטרימינג כשלא מחוברים.

נטפליקס. צילום מסך
נטפליקס. צילום מסך