השקת אלבום הביכורים של נרקיס, "בוא נדבר אמת", שנערכה ב"אברהם הוסטל" בתל אביב, הייתה אירוע אינטימי של 100% נשמה ו־0% מניירות, והכל בליווי להקה משובחת בניהולו המוזיקלי המופלא של יהוא ירון, שניגנה רוק אוריינטלי אותנטי. כשנרקיס עלתה על הבמה, הדבר הראשון שאמרה עוד בטרם החלה לשיר היה "הנה אני האמיתית וגם אתם (הקהל) אמיתיים".



ואכן, לאורך כל המופע היא הייתה עירומה מפומפוזיות, והגישה את עצמה ואת שיריה באופן אותנטי ונעים לאוזן. בכך הראתה שהיא מהפרפורמריות היחידות כיום שנותנת לשירים להוביל, ולא ההפך.




ההתרגשות ניכרה בה לאורך כל המופע, אם זה בבלבול קל וחינני בקטעי הקישור, ואם זה בצוהר שנתנה לקהל אל עולמה הפנימי: "לפני 14 שנה, כשהתחלתי לכתוב שירים", סיפרה לקהל, "לא ידעתי שאצא למסע מטורף שכזה, ואני שמחה לעבור את המסע הזה אתכם".

לכך הוסיפו את סיפורה המרתק של בחורה דתייה שחזרה בשאלה, ובמסע חיפוש עצמי שוב חזרה בתשובה והפכה לדתייה אדוקה, גרושה ואם לשניים מהיישוב ניצן, שבמשך שנים רבות התביישה להגשים עצמה ולהוציא את יצירותיה לאור.

במופע ביצעה נרקיס את מיטב להיטיה, "אל תעזוב", "תהיה לי בית", "ענני", "מרים" ועוד בביצועים עוצמתיים, מלאי נוכחות, שהרטיטו ופרטו על מיתרי הלב.

מלבד ביצועי הסולו, אירחה נרקיס את מירי מסיקה בביצועים משותפים ומקסימים ל"זהרה" (במרוקאית) ו"שדות", ואת אמן ההיפ־הופ נצ'י נצ', לביצוע סוחף ללהיטו "כל הזמן הזה". שיא הערב היה קאבר יפהפה של נרקיס לשיר Stay של ריהאנה. את המופע סיכמה בבכי אמיתי בדמעות ובמשפט: "סיימתי לברוח. עכשיו אני כאן כדי להישאר".