היא הבעלים של בית ספר למוזיקה, היא מופיעה בכל רחבי הארץ, היא עוסקת באמנות ובעיצוב, היא הבעלים של חברת תדמית שמפיקה קליפים לחברות ועוד שלל עיסוקים בתחום הבידור, מה שמשאיר לאילנה אביטל מעט מאוד זמן לחיפוש אהבה. המוזיקאית הוותיקה התראיינה בתוכנית "אנשים" שתשודר הערב (שני) בשעה 17:15 בערוץ "קשת 12" וסיפרה על כך שהיא מחפשת זוגיות אבל מתרחקת מאתרי היכרויות, והאשימה את הנשים של היום שהן מתירניות מדי.


אילנה אביטל: "אני הפנטזיה של מהמדינה, לא ארשם לאתר הכרויות"

"אני חושבת שאחת הבעיות המרכזיות שלי במערכות יחסים היא שאני באמת משתעממת נורא מהר וזה מבאס אותי שאני משתעממת מהר, אבל מה אני אעשה?", סיפרה אביטל לכתב התוכנית ניב גלבוע. "יש לי חברה שאמרה לי 'למה שלא תירשמי לאיזה אתר הכרויות', אמרתי לה 'נראה לך?! אני, אילנה אביטל, הפנטזיה של חצי מהגברים במדינה, את רוצה שאני אלך ואבקש... כאילו מה? למה מה קרה! אין מצב, לא מחפשת".



"אני חושבת שהנשים של היום די הרסו לצערי, הכל זמין מדי, הכל נגיש מדי, הכל נותן מדי, תסתכל בפייסבוק: 'איזה חתיך הורס', 'אני שרופה עליך', 'אני מתה עליך', 'פעם אחת איתך ולמות' ו'יואו, הייתי עכשיו מתחתנת איתך', וואט דה פאק?! אין כבר את הדיסטאנס, אין כבר את החיזור, להרגיש באמת שווה, ולא, סליחה על הביטוי, שווה ז*!%. באמת ככה".




הריאיון המלא של אילנה אביטל לניב גלבוע ישודר הערב ב-17:15 בתכנית ''אנשים'' בערוץ קשת 12.