אמש עלתה לאוויר העונה השנייה של "ההחלטה" בערוץ 10 בהנחייתם של מירי נבו ואלי אילדיס. תוכנית דוקו העוקבת אחר מסע ריגשי שמתחיל בדילמה גדולה ומסתיים כעבור 48 שעות בהחלטה גורלית. בפרק הפתיחה מככבת שחקנית בתחילת דרכה ואמא לשלושה שעברה הטרדה מינית לפני 15 שנה על ידי אמן מפורסם. היא מתלבטת האם לחשוף את זהותו של המטריד ועוברת מסע של יומיים בעזרתם של אילדיס ונבו שמפגישים אותה עם גורמים מקצועיים ומנוסים כמו עורכת דין לנפגעות עבירה, עם אודליה כרמון מפרשיית קצב, עם שחקנית שעברה הטרדה ועם עיתונאית ופמיניסטית אקטיביסטית. 
היא מקבלת את כל המידע הנדרש עבורה, הסיכונים, ההשלכות האפשרויות העומדות בפניה, על מנת שתוכל לגבש את ההחלטה הטובה ביותר עבורה ולהחליט האם לחשוף את זהותו של המטריד. בסופו של מסע ריגשי בו היא עוברת תהליך של התפתחות אישית, מחליטה המשתתפת שלא לחשוף את זהותו ופונה היישר לעדשת המצלמה ושולחת מסר נוקב למטריד שוודאי צפה בה, יחד איתנו. המסר לא הרגיש אותנטי, ונראה כי שוכתב ונכתב מראש ואף צולם במספר טייקים.  
אני גם מאד אמביוולנטית בנוגע לאותה שחקנית אמיצה שבחרה להיחשף, הרצון שלה להיות שחקנית מתנגש עם הבחירה להשתתף בחשיפה מהסוג הזה ומעלה תהיות על טוהר על כוונותיה. אבל אם נחדול מלשפוט ולחפש מניעים נסתרים, הרעיון של המסע חשוב ובעל ערך רב. נפגעות עבירה לא מודעות לאפשרויות והסיכונים העומדים בפניהם כמו לדוגמא תביעת דיבה ולשון הרע, והמסע שעברה אותה שחקנית הוא שיקוף לסיפורים דומים של נשים אחרות שהתלבטו האם לחשוף את החוויה האישית שלהם שהתעוררה מחדש עם עליית קמפיין ME TOO . הפרק של אמש היה חשוב ובעל ערך רב ואני שמחה שהוא היה הבחירה לפרק הפתיחה.

קשר רגשי עמוק בין המנחים 

מירי נבו ואלי אילדיס, צוות המנחים, מלווים בכל פרק מסע רגשי אחר, הם עושים זאת בנועם, עם סבלנות ואיפוק, שואלים את השאלות הטובות בזמן הנכון, מנחים את מי שעובר את המסע, אבל מאפשרים לו חופש בחירה מלא. נבו ואילדיס משתלבים נהדר אחד עם השנייה, הדינמיקה שלהם טובה ונראה כי יש ביניהם חיבור רגשי עמוק. אחרת אין לי הסבר אחר לפרץ הרגשות והבכי הבלתי נשלט שתפס את אילדיס כששמע על סיפור ההטרדה שעברה נבו בגיל 10. 
בכי זה הרמה הגבוהה ביותר של הזדהות, שמתרחש רק כשמדובר בקשר ריגשי עמוק בין שני אנשים. לא שאני מרמזת על רומן נסתר כי גם חברות קרובה יכולה להספיק. אז אילדיס בכה, ולרגע כל הפוקוס של המתמודדת והמסע הרגשי שעברה עד לרגע קבלת ההחלטות, עבר לסיפור בלי פרטים של הטרדה מינית שעברה נבו, ולבכי של אילדיס. ואם להיות כנה, מבלי להעליב את אילדיס שנחשף באומץ לב מול המצלמות, לראות גבר מסוקס ומרשים פורץ בבכי תמרורים, אותי זה לגמרי שעשע, אפילו צחקתי בקול רם. 
קיוויתי שמדובר באפיזודה חולפת שלא תחזור על עצמה יותר כי זה רגע חד פעמי שגרם לי אי נוחות בספת הסלון, אבל אז בפרומואים לפרק הבא ראיתי שגם שם אילדיס מתייפח. אז מסתמן כי צפויה לנו עונה משעשעת , שבה נתוודע לנשמתו הרגישה של שדר הספורט בתקווה שהסיפורים החשובים באמת לא יתפספסו.