ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה ייחקרו מחר (שישי) במקביל בפרשת בזק (4000) במעון ראש הממשלה בירושלים. רה"מ ייחקר באזהרה ואילו רעייתו תיתן עדות פתוחה. כך פורסם אמש ב"חדשות 2". אם החוקרים יחליטו שיש מקום לחקור גם את שרה נתניהו באזהרה, תתואם לה חקירה במשרדי להב 433. המשטרה נאבקה כדי להשאיר את שאול אלוביץ', בעל השליטה בבזק, ואת ניר חפץ, יועץ התקשורת ומקורבו של נתניהו, במעצר עד לאחר חקירת רה"מ. זאת כדי למנוע כל העברת מידע מהשניים בכל הקשור לחשדות שעולים נגדם בהקשר לראש הממשלה. כך נודע ל"מעריב־השבוע".


גרסה לאחר גרסה


לפי מה שהתגלה ל"מעריב־השבוע", למשטרה ולפרקליטות חשוב לשמוע קודם את גרסתו של נתניהו בהתייחס לפרטים שמוסר בעיקר עד המדינה שלמה פילבר בפרשת בזק, באשר למעורבותם של אלוביץ', המיוצג על ידי עו"ד ז'אק חן, וחפץ, המיוצג על ידי עו"ד ירון קוסטליץ. רק אחר כך הם מתכוונים להטיח את החשדות בפני שני החשודים.

"אלוביץ' וחפץ יודעים פחות או יותר מה סיפרו מנכ"ל וואלה אילן ישועה ומספר עדים נוספים, אולם הם לא יודעים מה אומר עד המדינה לגביהם ובוודאי לא מה אומר ראש הממשלה שטרם נחקר בפרשה", אומר גורם המעורה בפרטי החקירה.


רה
רה


"המטרה של המשטרה היא להטיח בחשודים פרטים מעדותו של נתניהו ופרטים מעדותו של פילבר אחרי שראש הממשלה יעומת עם עדותו של עד המדינה. פרקליטיו של ראש הממשלה יודעים זאת, ולכן ניסו למשוך זמן ולדחות את החקירה עד לאחר שחרורם של אלוביץ' וחפץ".

בתוך כך, שופט בית משפט השלום בתל אביב עלאא מסרואה שלח אתמול את יועץ התקשורת אלי קמיר למעצר בית של שבוע, אף שהמשטרה ביקשה עשרה ימים. זאת לאחר שפרקליטתו ביקשה מבית המשפט לקצר את תקופת מעצר הבית, בטענה שלקמיר עסק פרטי עם לקוחות רבים בארץ ובחו"ל הזקוקים לשירותיו, כמו גם עובדים רבים.