אתמול התקיימה בכיכר המדינה בתל אביב מסיבת הפורים המסורתית בהשתתפות עשרות אלפי בני אדם. זהר בר קמה, אחות בבית החולים 'איכילוב' כתבה היום (שבת) פוסט ביקורתי שהפך לויראלי ברשת. "בשעות הצהריים המוקדמות הגיעה הילדה השיכורה הראשונה. היא בכתה וצעקה וקיללה וירקה והקיאה ודפקה את הראש בדפנות המיטה וצמררה מקור. ואז הגיעו ההורים שלה, ותימהון ובהלה ותחושת אשמה. ואנחנו אמפתיות וחייכניות וסבלניות ומלטפות. ואז הגיע עוד ילד, ועוד ילדה ועוד ועוד", כתבה.



"ואנשי מד"א שפרקו אותם בצרורות, דיווחו בעיניים מובסות 'אין לכם מושג מה קורה ברחוב. הם זרוקים שם כמו זבובים'. ואני, שראיתי דבר או שניים בשנותי במיון ילדים, הרגשתי שמשהו בתוכי נשבר. בדרך מהמשמרת הביתה ראיתי אותם. את הילדים המשולהבים, השיכורים, מזנקים לכביש בלי להסתכל, מקיאים ומשתינים לכל עבר. ניסיתי להאזין למוזיקה אבל הייתי נסערת והתקשרתי לחבר שיעזור לי לפענח את התופעה", הוסיפה. 




"כשהגעתי הביתה כינסתי את הילדים שלי לכינוס חירום. סיפרתי להם וביקשתי הסבר. הגרי טענה שזה השעמום. היא הסבירה את זה יפה אבל זה לא הספיק.


ואני? יותר משאני מבקשת הסברים אני מחפשת אשמים. רוצה שמישהו ייקח אחריות על מסיבת רחוב תל אביבית בצהרי פורים שהופכת למשתה פריצות של ילדים בני 13. אני רוצה שמישהו ייענש. אני רוצה ועדת חקירה. אני רוצה שהמשטרה תתערב. אני רוצה הפגנת ענק בכיכר רבין. אני לא צדקנית, אני לא נוסטלגית, אני לא מתערערת בקלות. אני מבועתת", חתמה את הפוסט.