משקפי ראייה הם כבר לא רק מוצר צריכה בסיסי, כמאמר המפרסם של אחת מחברות האופטיקה הישראליות. עולם האופנה אימץ השנה בהתלהבות את כלי העזר הזה והפך אותו לאחד האקססוריז האהובים ביותר, גם עבור אלו שלא זקוקים לו כדי לשפר את ראייתם. ואכן אפשר לראות חובבי אופנה שמרכיבים משקפיים רק משום שהם הפכו לפריט חובה.



בין שאתם נמנים עם אלו ובין שאתם מרכיבים משקפיים כדי להיטיב את ראייתכם, אתם בוודאי מבינים את החשיבות בבחירת משקפיים שגם ייראו מעולה וגם ישרתו את הצרכים שלכם.




Chopard, אופטיקה גיל - תל אביב
Chopard, אופטיקה גיל - תל אביב



Private Vintage Collection
Private Vintage Collection



השנה אפשר למצוא בחנויות עיצובים נועזים ומסגרות מגניבות. כמה טרנדים מרכזיים נותנים את הטון: ה–Frame in Frame, שהוא למעשה משחק בין ממדים של מסגרת בתוך מסגרת, או עדשה על עדשה; ה–Open Structure, השראה של "מסגרת פתוחה", שמאפשרת מעבר של אור ובעלת צורה מיוחדת; ה–Patterned Metal, מסגרת מתכת שיש עליה ציור; ה–Frosted, מראה קריר וקפוא המאופיין במודלים שקופים; ה–Layering, טרנד השכבות שמשלב שני אלמנטים או יותר שמעניקים מראה "שכבתי"; ה–Steps, חיתוך בצורה מדורגת למראה תלת־ממדי; וה–Wired, שילוב של חוט מתכת סביב העדשה. כל שנותר לכם הוא לבחור את המסגרת האהובה עליכם ולאמץ את אחד הטרנדים.



קרולינה למקה
קרולינה למקה





צילומים: איל נבו, רותם לבל, הנס מוריץ, ג'ון בו, ערן תורג'מן, אורי בן עמי, רן כליף, יח"צ