ח"כים ופעילי ימין הביעו אתמול (שני) את תמיכתם במכתב התלונה ששיגר ראש המועצה האזורית שומרון יוסי דגן לראשי השדולה היהודית־אמריקאית איפא"ק, שבו טען כי השדולה "מעבירה מידע לא מדויק לנבחרי הציבור בארה"ב ומציגה מצג שווא כאילו עמדת ישראל היא בעד פתרון שתי המדינות". סגנית שר החוץ ח"כ ציפי חוטובלי (הליכוד) התייחסה לדברים ואמרה: "יהדות ארה"ב צריכה, בהרבה מובנים, להחליף דיסקט לגבי הרבה מאוד הבנות יסוד, ובתוכן לגבי הסכסוך הישראלי־פלסטיני". 
 
חברה לסיעה ח"כ יהודה גליק הוסיף: "אני קורא לאיפא"ק לעדכן את המסרים ואת החזון. פתרון שתי המדינות אינו חלק מעמדתה של מדינת ישראל. על איפא"ק לייצג את מדינת ישראל נאמנה". יצוין כי כך הגיבו גם ח"כ מיקי זוהר (הליכוד) ויו"ר המטה הלאומי בליכוד שבח שטרן. 
 
בתוך כך, התקיים אמש יריד וכינוס גדול של מועצת יש"ע באיפא"ק, בשיתוף המשרד לעניינים אסטרטגיים בראשות השר גלעד ארדן. האירוע נערך במסגרת כינוס איפא"ק בוושינגטון שעסק בין היתר במאבק בדה־לגיטימציה של מדינת ישראל. בכינוס נאמו שר החינוך נפתלי בנט, שר האנרגיה יובל שטייניץ, שרת המשפטים איילת שקד, ח"כ שרן השכל, קונסול ישראל בניו יורק דני דיין, ראש דסק חו"ל של מועצת יש"ע עודד רביבי, מנכ"ל מועצת יש"ע שילה אדלר, בכירים מהממשל האמריקאי ועוד רבים.