נהוג לחשוב שעם הגיל מגיעה גם חכמה, וככל שאנחנו מתבגרים אנו נהיים פחות ילדותיים ולא עושים שטויות. אבל ברוב המקרים זה מתברר כבדיה מוחלטת, תוכל להעיד על כך סבתא אחת מארה"ב שנעצרה השבוע בניסיון להבריח סמים בשקית דוריטוס. היא ניסתה לטעון שלא היה לה מושג שהשקית הכילה חומרים לא חוקיים, אך ללא הצלחה רבה.

כאשר שרה גריפין, 68, מטנסי, הלכה לבקר את הנכד שלה קודי בכלא לא היה לה מושג שהיא תצטרף אליו אל מאחורי הסורגים. היא הגישה לקודי את שקית הדוריטוס שהביאה איתה ללא חשש, ולקחה אותה חזרה לאחר שהוא הוציא ממנה חבילה שחורה. אבל על פי חדשות actionnews5, סוהר שהשגיח עליהם כל אותה עת מיד הבין שמשהו אינו כשורה והוא צדק בענק. הסוהר לקח מקודי את החבילה, שהתברר שהיא עשויה מדבק איזולירבנד, וכשפתח אותה מצא בתוכה שקיות קטנות מלאות בסוגים שונים של סמים.
סבתא מצאה עצמה מאחורי הסורגים כשניסתה להבריח סמים לכלא. צילום: אינגאימג
סבתא מצאה עצמה מאחורי הסורגים כשניסתה להבריח סמים לכלא. צילום: אינגאימג


לאחר בדיקה קצרה של תכולת החבילה נמצא שהיא מכילה 28.5 גרם קריסטלמת', 11.4 גרם מריחואנה, 40 כדורי אקסנקס, 1.7 גרם אקסטזי ו-11 גרם הרואין. למרות שהמצב נראה בכי רע, גריפין סיפרה בהיתממות שהייתה משוכנעת שהביאה לנכד שלה סמארטפון. לדבריה, פגשה כמה שעות קודם לכן אדם שלא הכירה שנתן לה את השקית, ואמר לה שהיא מכילה את הסמארטפון של הנכד שלה.

במידה והסיפור הזה נכון, גריפין כנראה מצטערת על שלא בדקה את תכולת שקית הדוריטוס שסיבכה את חייה. היא נעצרה באשמת ניסיון להבריח סמים לתוך הכלא ושוחררה זמן קצר לאחר מכן בערבות. נכון לעכשיו, לא ידוע מה יהיה עונשה.

באשר לנכד, על פי חדשות FOX13 הוא נמצא בכלא בשל עבירות סמים ופריצה. כמו כן, לטענת אחיה של גריפין, דניס, הנכד הוא טיפוס מפוקפק שיכול לגרום לסבתו לעשות ככל שיעלה על רוחו. דניס סיפר לכלי התקשורת כי הוא בטוח שאחותו לא ידעה שמדובר בסמים ושהיא הופללה על לא עוול בכפה. בשלב זה לא ידוע האם הנכד יקבל עונש נוסף מלבד זה שהוא מרצה כעת.