אם תמיד חשבתם שאתם מיוחדים ומוכשרים, תשאלו את עצמכם האם הצלחתם פעם לדרוס את עצמכם? אם לא, אתם כנראה לא מוכשרים כמו גבר מסוים מצפון וירג'יניה, שבלילה אחד הצליח גם לדרוס את עצמו וגם להיעצר על מגוון רחב של עבירות. כל הבלגאן הזה היה יכול להימנע אם הוא רק היה עוצר בצד כפי שביקשו ממנו השוטרים.

אבל במקום זאת, אייזק בונסו, בן 30, החליט להוביל את המשטרה במרדף מפרך בשעת לילה מאוחרת. על פי חדשות FOX8, משטרת מחוז פיירפקס ביקשה מבונסו לעצור בצד בגלל שהחלונות של רכבו היו מושחרים, מה שמיד עורר את חשדם. הוא סירב וחמק מהם במשך זמן מה, עד שהגיע למבוי סתום, יצא מהרכב ותכנן לברוח. אבל אייזק גילה במהרה ששכח דבר אחד חשוב - להרים את בלם היד במכונית. כתוצאה מכך המכונית המשיכה לנסוע ואייזק מצא את עצמו במצב בו הוא בעצם דרס את עצמו. אבל גם בשלב זה הוא סירב לוותר, והוביל את המשטרה במרדף רגלי קצר שבסופו נעצר.

אם הוא רק היה עוצר כשביקשו ממנו כל זה היה נמנע. אייזק בונסו, תמונת מעצר
אם הוא רק היה עוצר כשביקשו ממנו כל זה היה נמנע. אייזק בונסו, תמונת מעצר


אייזק שוהה כעת במעצר באשמת החזקת סמים, נהיגה בשכרות בפעם השלישית, מעורבות בתאונת 'פגע וברח', אי תקינות של רכבו (החלונות המושחרים) ואישומים נוספים. אם לא די בכל מה שעבר, סרטון מהאירוע המביך גם פורסם בידי המשטרה והופץ ברחבי האינטרנט.