הזמרת רותי נבון, מהכוכבות הגדולות של שנות השבעים ובעלת להיטי ענק, בהם "גשם בעיתו" ו"חשמל בכפות ידיך" חושפת טראומה קשה שעברה, בתוכניתו של דב אלבוים "בין השמשות" שתשודר בערוץ כאן 11 ביום שישי, בשעה 15:30. נבון, אם לשני בנים חרדים, שממשיכה להופיע בימים אלו, פותחת את ליבה, ומשתפת בשיחה אינטימית בתהליך החזרה בתשובה שלה שנולד עקב תאונת דרכים קשה.



"זה התחיל מזה שהייתה לי טראומה כשהייתי בארץ, לפני שנסעתי לארצות הברית. נסעתי להופעה במועדון התיאטרון, קרתה שם תאונה, ובת הזוג של שזה שנכנס בנו נהרגה", סיפרה הזמרת. "משהו קרה לי, זה זעזע אותי, כי מצד אחד אותי מצילים והיא בצד השני... ראיתי אותה שוכבת על הרצפה עם שמלה לבנה, אני לעולם לא אשכח את זה. זה טראומה".





"ואז, כשההורים שלי שיקמו אותי בבית, כתבתי כל מיני דברים שנעלמו, על ציפורים ועל השם, קרה לי משהו", הסבירה נבון. "לא הבנתי למה אני כן, למה אני ניצלתי, למה מגיע לי לחיות".



עוד חושפת המוזיקאית בתוכנית את המשבר הקשה שחוותה במהלך הגירושים, החזרה לארץ לאחר 35 שנים בארה"ב ומספרת על ילדות של נדודים בהיותה ילדה לאב שגריר ועל הבדידות שהפכה לחלק בלתי-נפרד מחייה.



"בין השמשות", יום שישי, 09.03.2018, 15:30, ובשידור חוזר במוצ"ש, 19:00, ב-כאן 11 ובדיגיטל