לאחר המתקפה ששיגר ראש הממשלה בנימין נתניהו נגד המשטרה, על רקע גיוס עדי המדינה בחקירותיו, הצהיר הערב (חמישי) חבר הכנסת מיקי זוהר (הליכוד), בתכניתם של בן כספית ופרופ' אריה אלדד ב-103FM, כי הוא "מתחבר לכל מילה שנתניהו אמר בסרטון נגד המשטרה". לאחר הראיון הוא פונה לבית החולים ברזילי בשל כאבים בחזה והועבר להשגחה. 



"אני חושב שאנשים צריכים להבין שהכעס הוא לא על משטרת ישראל, אלא על היחידה שחוקרת", הסביר זוהר. לדבריו, "זו יחידה שרוצה חיבוק תקשורתי. כזו שרוצה להוכיח שהיא לא עושה חשבון לאף אחד. היום האמון במשטרה הוא בשפל בשל חקירות ראש הממשלה. הם יוצאים מגדרם כדי להביא משהו בכוח. להב 433 רוצים סיקור תקשורתי, הם מבינים שהנזק שנגרם להם הולך וגדל". 





בהתייחס לסיכויים לבחירות, אמר: "אני חושב שזה יכול להסתדר. הדברים לא תלויים בנו, אנחנו רוצים לחוקק את חוק הגיוס, אבל צריכה להיות חקיקה מלאה. אם יגיעו להבנות, אנחנו לא רוצים בחירות. יש אפשרות שמישהו יפנה לבג"ץ לבקש דיון מחודש. יש הרבה פסיקות של בג"ץ שתוקעות את המדינה בבוץ אנחנו רוצים לחוקק חקיקה ואנחנו נעשה את זה אם יהיה צורך".



"בבחירות אין שום תועלת", הוסיף. "גם בהקשר לחקירות שלו - גם אם היועמ"ש יחליט להגיש כתב אישום אפשר לצאת לבחירות. ראש הממשלה לא רוצה בחירות, כולנו לא רוצים בחירות"



כזכור, בסרטון שפרסם נתניהו אתמול הוא אמר כי "אני רוצה להגיד כמה מילים על תעשיית עדי המדינה. לוקחים אנשים שטוענים שהם ביצעו איזה עבירה. מכניסים אותם למעצר, מהלכים עליהם אימים, אומרים להם: 'החיים שלכם הסתיימו, החיים של המשפחה שלכם הסתיימו. אנחנו ניקח מכם כמעט הכל, גם את החירות שלכם. אתם רוצים להיחלץ מזה? יש מוצא אחד - לכלכו על נתניהו. לא חשוב שתגידו שקרים הזויים, העיקר - לכלכו על נתניהו".



נתניהו הוסיף: "אני לא נוהג להגיב על 'הכותרות המרעישות' כביכול. אבל קראתי משהו באחד העיתונים שגורם לי לחרוג ממנהגי. קראתי על אדם שנלקח לחקירה, מפעילים עליו מכבש לחצים, אומרים לו: 'שקר, תהיה עד מדינה' - והוא מסרב. קשה להאמין שבמדינת ישראל, בדמוקרטיה שלנו ב-2018, יש דברים כאלה".