אולגה זדורוב, אישתו של רומן זדורוב שהורשע ברצח הילדה תאיר ראדה ז"ל, פתחה בפרויקט למימון המונים של הוצאתו לאור של ספרה, הטוען לחפותו של בעלה. בסרטון שהעלתה זדורוב לאתר האינטרנט "הדסטארט" היא אומרת כי "באמצעות אמתלות, שקרים, שטיפת מוח ועינוי נפשי, נרקמה נגדו עלילה לא מציאותית לביצוע הפשע הנורא. תמימותו, תשישותו ופחדיו מאימת האנשים במדים הובילו אותו לרצות את חוקריו ולהודות במעשה שלא ביצע. רומן נשפט למאסר עולם, למרות שלא נמצאה שום ראיה אשר קושרת אותו לביצוע הפשע ולזירה עצמה".

בספר, שייקרא "האיש שלא היה שם", תתאר זדורוב את הסיפור מנקודת מבטה, מפגישתם הראשונה ועד לביקוריה אותו בכלא. היא מסבירה כי הספר נכתב למען שני ילדיה. "הספר נכתב עבור הילדים שלי, לאון ועידן. בעוד מספר שנים, כשהם יתבגרו, אות קין ירחף מעל מצחם", אמרה. "בכל מקום בו יבקרו מישהו יצביע עליהם, יתנכל להם או יביע תמיכה והזדהות".

זדורוב הוסיפה: "היחס לו יזכו יהיה מותנה בהשקפת עולם אינדיבידואלית על אבא שלהם. ובין כל הרחשים, חשוב לי להעניק להם מתנה שתלווה אותם לעד. לגלות להם ממקור ראשון מי זה אבא באמת. להעניק להם מסמך אותנטי על האדם שיצר אותם, בטרם ייחשפו לתיוגים הקשים שנקשרו לשמו, ובטרם ייאלצו להזין דיסאינפורמציה הקיימת ברשת ובתקשורת".


כזכור, תאיר ראדה נרצחה ב-2006 בבית הספר התיכון "נופי גולן" שבו למדה בקצרין. גופתה של הנערה נמצאה בתוך תא שירותים. רומן זדורוב, פועל בניין שעבד באותה עת במקום, הורשע בביצוע הרצח ב-2010.
תאיר ראדה ז"ל. צילום: רפרודוקציה
תאיר ראדה ז"ל. צילום: רפרודוקציה