קובי אוז, סולן להקת טיפקס, הודיע היום (שישי) כי הוא תומך במפלגתה החדשה של חברת הכנסת אורלי לוי אבקסיס, ואף נכלל ברשימת מייסדי המפלגה. אוז אמר את הדברים בתוכניתו ברשת ב', אך מאוחר יותר הבהיר כי אין בכוונתו להתמודד לכנסת בעצמו, וזאת מכיוון שהוא "חש אפקטיבי יותר כזמר". על תמיכתו בחברת הכנסת אמר: "אורלי מחוברת למכאובי העם ולא לאלפיון המפונק. צריכה להיות חלק משמעותי מההנהגה".



במהלך התוכנית ברשת ב' אמר אוז כי "מהרגע שהיא החליטה לרוץ עצמאית, העמדתי עצמי לרשות המפלגה העתידית. טבעי שאהיה ברשימת המייסדים", תיאר עוז והוסיף:  "אורלי פרלמנטרית חרוצה ומנוסה, צנועה ונקיית כפיים. לא נמצא אותה בכל מני קומבינות שמדיפות ריח של הון ושלטון". המסגרת להקת טיפקס, כתב אוז שירים רבים בהם הביע עמדות חברתיות ותמיכה בשכבות החלשות. בין השאר הוא ביקר את הפערים החברתיים בישראל, והפיכת העוני לסטטיסטיקה בשיר "מגולגלים בנייר עיתון", וביקר את אדישות האליטות בשיר "יושבים בבית קפה".



כזכור, לוי אבקסיס הודיעה ביום שלישי האחרון כי היא מקימה מפלגה חדשה, וזאת לאחר שפרשה ממפלגתה - ישראל ביתנו, כשהמפלגה נכנסה לממשלתו של נתניהו. החלטתה של לוי־אבקסיס שלא להתפטר מהכנסת אלא להישאר בה כחברת כנסת עצמאית לאחר פרישתה מישראל ביתנו במאי 2016, מונעת ממנה להתמודד בבחירות הבאות במסגרת אחת המפלגות המיוצגות כיום בכנסת. האפשרות היחידה מבחינתה להישאר בעולם הפוליטי היא הקמתה של מפלגה.