ממשיכים להתקוטט: לאחר העימות החזיתי בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לשר החינוך נפתלי בנט, התייצבה היום (ראשון) שרת התרבות והספורט מירי רגב לצד רה"מ, כשכתבה בחשבון הטוויטר שלה כי "נפתלי בנט, חבל שחזרת לירות בתוך הנגמ"ש ושכחת מהי אחוות לוחמים". בבית היהודי לא נותרו אדישים לדבריה ומיהרו להגיב לדברים: "כאשר מירי רגב דיבררה בחגיגיות את גירוש 8,000 תושבי גוש קטיף - היא זכרה מה זו אחוות לוחמים?".


לאחר תגובת הבית היהודי המשיכה שרת התרבות  במלחמת הציוצים וכתבה בטוויטר: "בנט, אני לא יריתי אז בתוך הנגמ"ש הצה"לי וממליצה לך היום שלא לירות בתוך הנגמ"ש הקואליציוני. מציעה שתבדוק אצל ינון מגל ואלי אוחנה מה הם חושבים על "אחוות לוחמים" אצלכם".


מוקדם יותר, במהלך ישיבת שרי הליכוד, אמרה רגב כי "אני מקווה שגם החרדים יירדו מהעץ וגם ליברמן וגם כחלון". מלבד זאת, היא התייחסה לאמירות לפיהן ראש הממשלה נתניהו מוביל לבחירות ועקצה את נפתלי בנט: "רוב הגורמים אמרו שהם רוצים להיות רה"מ ושר ביטחון. בנט צריך להחליט, זה קצת קשה להיות גם שר ביטחון וגם ראש ממשלה".


בנט הסביר הבוקר ב-103FM כי "אם נתניהו וליברמן החליטו להוביל את מדינת ישראל לבחירות, כאילו מדובר בצעצוע, אז הם יגלו שהם יאבדו את המדינה". הוא הוסיף כי "אנחנו לא נעבוד אצל ראש ממשלה שפועל ממניעים פרסונליים".



לדבריו, "כשהוא עובד למען מדינת ישראל ידענו לגבות אותו, אם הוא מחליט מצורך פרסונלי לגרור את מדינת ישראל לבחירות הוא יגלה שהציבור לא איתו. הציבור הוא לא צעצוע וזה לא משחק. אני אעמוד מאחורי נתניהו כשהוא יעבוד למען מדינת ישראל. באתי לפוליטיקה בשביל המדינה ולא בשביל הפוליטיקה. מי שהופך את הפוליטיקה לכלי פרסונלי ישלם על כך מחיר כבד, מדובר בצעד חדש של נתניהו. כבר פתרנו את המשבר והבאנו חוק מחמיר יותר מהחוק הקיים עבור החרדים ולפתע ליברמן עושה סצנות, יכול להיות שהוא מתואם עם נתניהו".


בישיבת שרי הליכוד אמר ראש הממשלה כי "אנחנו פועלים למען ממשלה יציבה שתפעל עד תום הקדנציה בנובמבר 2019. יש לנו הישגים גדולים ומשימות לא קטנות לפנינו. כדי שזה יקרה, כל הסיעות צריכות להגיע להסכמה ולהחליט שממשיכים ביחד. אנחנו עובדים כדי לנסות להשיג את זה, כי אזרחי ישראל רוצים ממשלה יציבה שתמלא את ימיה".



לטענתו, "דבר אחד ברור, בממשלת 61 אי אפשר להחזיק. זה ברור לכולם. כבר הבוקר הבנו שאפילו חברים בליכוד מתנים הצבעות תמורת כל מיני דברים. 61 זה לא אופציה. לכן נמשיך היום במאמצים להגיע לפשרה".