לאחר העימות החזיתי בין ראש הממשלה בנימין נתניהו לשר החינוך ויו"ר הבית היהודי נפתלי בנט, התייצבה היום (ראשון) שרת התרבות והספורט מירי רגב לצד רה"מ, כשכתבה בחשבון הטוויטר שלה: "בנט, אני לא יריתי אז בתוך הנגמ"ש הצה"לי וממליצה לך היום שלא לירות בתוך הנגמ"ש הקואליציוני. מציעה שתבדוק אצל ינון מגל ואלי אוחנה מה הם חושבים על "אחוות לוחמים" אצלכם". הציוץ גרר תגובות ברשת החברתית מצד אלה שהזכירו את החלק שלקחה רגב בביצוע תוכנית ההתנתקות ב-2005 כדוברת צה"ל, וכן את עברה הפוליטי.
נחמיה גרשוני, יועצו של השר בנט, צייץ תמונה של השרה רגב, קצינה במילואים בדרגת תת-אלוף, במהלך פינוי גוש קטיף, וכתב: "מילא דיבררת גירוש של 8,000 יהודים, אבל לפחות תמחקי את החיוך". גרשוני הוסיף: "כשאח שלי פינה את ישיבת ההסדר בה הוא למד, הוא בכה. כשאח שני נקרא למילואים באותה תקופה, אח שלישי אמר לו בדמעות שהוא לא ידבר איתו". 

יועצו של נפתלי בנט מגיב למירי רגב. צילום מסך טוויטר
יועצו של נפתלי בנט מגיב למירי רגב. צילום מסך טוויטר

 

עיתונאי מעריב בן כספית הגיב גם הוא לציוצה של השרה מהליכוד והתייחס לקשריה בעבר עם מפלגת קדימה תחת ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון ז"ל ועם מפלגת העבודה. "שנספר מעלילותייך בפורום חווה? בהתנתקות ולפניה? ואחריה? והגישושים בעבודה? עד שחלוץ מכר את תיק המניות היית בצד השני", כתב כספית. כזכור, מפקדה לשעבר של רגב, הרמטכ"ל לשעבר דן חלוץ, מכר את תיק המניות שלו שעות ספורות לאחר פרוץ מלחמת לבנון השניה ב-2006, בצעד שעורר עליו ביקורת חריפה. לאחר פרישתו מהצבא הוא הצטרף למפלגת קדימה. 

בן כספית מגיב לציוץ של מירי רגב על נפתלי בנט. צילום מסך טוויטר
בן כספית מגיב לציוץ של מירי רגב על נפתלי בנט. צילום מסך טוויטר
 



מירי רגב ודן חלוץ. צילום: ראובן קסטרו
מירי רגב ודן חלוץ. צילום: ראובן קסטרו