הללויה! שלום בין דורי הוצג היום בהאנגר 11 תל אביב, כשהזמרות עדן בן זקן וגלי עטרי צילמו יחד את הקליפ לשיר שנבחר להיות זה שיוביל את חגיגות יום העצמאות ה-70 של מדינת ישראל - "הללויה". במהלך השבועות האחרונים התקיים משא ומתן בין הצדדים, שלא צלח להקלטת השיא במשותף, ולאחר הפרסום ביום רביעי שעבר בו נודע כי בן זקן תבצע את השיר לבדה, הופעלו לחצים גדולים ליישב את המחלוקת, שבסופו של דבר גם נפתרה לטובה.

צילומי הקליפ נערכו היום (ראשון) בשעות אחר הצהריים בנמל תל אביב בנוכחות שרת התרבות מירי רגב ובהשתתפות מאות בני נוער, והרבה דגלים, קונפטי, ואווירה חגיגית.


גלי עטרי ועדן בן זקן. צילום: קיץ ברבנר
גלי עטרי ועדן בן זקן. צילום: קיץ ברבנר


לפני הצילומים אמרה עטרי: "צריך להתקדם עם החיים, עם הדינמיקה של החיים. אני גם הייתי פעם בגיל של עדן, ואני נשפתי בעורפם של זמרים בגילי. ככה זה בחיים, אם אתה מקבל את זה ומשלים עם זה, אתה גם חי עם הזה בשלום וגם נהנה. עוד לפני שהקלטתי את השיר עם עדן הייתה לי הרגשה שזה הולך להיות מסקרן, מרענן, מפתיע, וזה מה שיצא".

עדן בן זקן השיבה על השאלה מה דעתה על הביקורות שספגה לאחר שנבחרה לבצע את השיר, "אני לא מתייחסת לביקורות. אני חושבת שזה דווקא יפה לשלב את הדור הצעיר בדברים כאלה מכובדים וגדולים, ואני שמחה לקחת חלק בחגיגות".

גלי עטרי ועדן בן זקן. צילום: קיץ ברבנר
גלי עטרי ועדן בן זקן. צילום: קיץ ברבנר


שמעת את הבדיחה של גלי עלייך אתמול בהופעה?
"הרגע היא סיפרה לי למעלה בחדר האיפור, זה הומור".

השרה מירי רגב התייחסה גם היא לשיר: "אני מאוד שמחה על הבחירה בשיר ובזמרות עדן בן זקן וגלי עטרי, זה שילוב מנצח בין הזמרים הצעירים של היום לוותיקים. אנחנו באנו לכאן לשיר ביחד, יחד עם אזרחי המדינה. 'הללויה', שיר הלל לחברה הישראלית שמימי טרום קום המדינה ועד היום הצליחה ליצור מדינה חזקה, אנחנו צריכים להודות לקדוש ברוך הוא על המדינה הזאת, וההגעה ליום הזה, 70 שנה למדינת ישראל".

דן בן זקן, השרה מירי רגב, גלי עטרי וקובי אשרת במסגרת צילומי הקליפ
דן בן זקן, השרה מירי רגב, גלי עטרי וקובי אשרת במסגרת צילומי הקליפ


השיר, שנחשב לאחד מהגדולים שנכתבו אי פעם, כשמחברת השיר, שימרית אור, כבר כתבה לו שני בתים נוספים שאמורים להיות מבוצעים בפעם הראשונה מיד לאחר טקס הדלקת המשואות. יש לציין כי לא מדובר בחלק מהטקס עצמו, אלא באירוע שיקרה אחריו.