אולי לא כל העם רצה שנטע ברזילי תהיה הזמרת שתייצג אותו באירוויזיון, אבל היא בדיוק הזמרת שאנחנו צריכים בתחרות. TOY, השיר שנבחר לייצג את ישראל והושמע אתמול בפעם הראשונה, הוא ביטוי מושלם של כל מה שברזילי מייצגת - חדשנות, אומץ וכישרון שלא נראה כמותו זמן רב במוזיקה העולמית, לא רק בישראל.



אין ספק שהבחירה בשיר קצבי היא נכונה. ברזילי יודעת להרים את הקהל, אבל הבחירה בשיר שמדבר על עוצמה נשית בתקופת #METOO, בביצועה של זמרת שמגדירה בעיני עוצמה אדירה, הוא גאוני, בדיוק מה שיעיף את אירופה וייתן לישראל את הסיכוי הגדול ביותר לזכייה. מבט מהיר על התגובות האוהדות שהיו אתמול ברשתות החברתיות, לאחר שהשיר נחשף במדינות אחרות, מלמד על הכוח של ברזילי. רבים נותנים לישראל סיכוי גבוה להתברג בטופ 5 של התחרות, ואחרי שייראו אותה בלייב היא יכולה רק לטפס.



מה עם הלופר? טוב בעיני שבחרו להתמקד בעיקר ביכולת הווקאלית הנהדרת של ברזילי, וכך צריך להיות גם על הבמה. אבל כשהצופים באירוויזיון יקבלו את נטע עם הלופר, שבאמצעותו היא תבנה את השיר על הבמה, יחל המופע האמיתי שלה. השיר עצמו מציג את כל היכולות של ברזילי במשחק מטורף של הקול שלה, הבנה נפלאה בבניית יצירה מוזיקלית ובאופן שבו מחזיקים קהל, והכי חשוב - בהעברת המסר של השיר בצורה החזקה ביותר והמהנה ביותר.



ברזילי היא לא צעצוע של אף אחד, והיא הוכיחה זאת לאורך כל העונה של "הכוכב הבא". היא וונדר וומן ישראלית, והשיר שלה מייצג זאת היטב. מי שצריך הוכחה נוספת לשאלה למה דווקא היא האופציה הטובה ביותר לזכייה, שפשוט יקשיב. רק תקשיבו, אתם תבינו לבד.