שרת התרבות, מירי רגב, התייחסה הבוקר (שני) בראיון לכאן ב' להתפתחויות במשא ומתן על חוק הגיוס ואמר כי "כל אלה שתקפו את נתניהו ואמרו שיש לו עניין פרסונלי עכשיו מבינים שיש בעיה אמיתית. אני שמחה שהלאו הגדול של מועצת גדולי חכמי התורה ירד ויש פשרה. הגיעה זמנה של שקד שאמרה שאפשר לפתור את זה צ'יק צק. תורה של שרת המשפטים לשבת עם הגורמים המשפטיים. הבעיה כרגע היא לא בעיה משפטית אלא הבעיה כרגע היא בעיית ליברמן. ליברמן צריך להודיע היום עד שהיא תגיע להצבעה אחרי הצהריים לקריאה טרומית, שהוא מקבל אותה".


עוד התייחסה רגב לנושא החקירות המתנהלות נגד ראש הממשלה ואמרה כי "אותי זה לא מטריד. אני בשונה מכולם חזרתי ואמרתי שהגורם היחידי שיכול להכריע זה בית המשפט. גם אם תהיה המלצה של היועמ"ש זה עדיין לא הרשעה ולכן הוא צריך להמשיך בתפקידו. בוא נודה על האמת. הציבור לא יכול לסמוך על גבאי כי הוא יוביל אותנו לאוסלו ב'. ואי אפשר לסמוך על לפיד בעניין הכלכלי. נפתלי בנט יכול להצטרף לאותם גורמים אחרים שרוצים להתמודד על ראשות הממשלה ולא יצליחו. הוא עשה טעות גדולה כאשר הקואליציה מדממת הוא הלך לעניינים הפרסונליים של עצמו. היה צריך ללכת לאדמו"ר מגור ולנסות למצוא פתרון. הוא התחיל עם הפרסונליות של ראש הממשלה ועבר לעצמו". 
לגבי תגובת גורמים ב'בית היהודי' למתקפות של רגב וההאשמה כי שימשה כדוברת צה"ל בתקופת ההתנתקות אמרה רגב כי "אין להם יכולת אמיתית להתעסק איתי בנושא המהותי כמו בנושא מגל ואוחנה שהם זרקו אותם בשטח. בנט גם ישב עכשיו בממשלה שפנתה חלק מהיישובים. הייתי חיילת ואני חושבת שאף אחד לא קורא לחיילים לסרב לפקודה אחרי החלטת ממשלה, בטח לא מישהו שרוצה להיות שר הביטחון".

על ההאשמות ראש הממשלה כי מגייסים נגדו עדי מדינה ואומרים להם לשקר על מנת להפלילו אמרה רגב כי "כפי שאמרו שי ניצן והמפכ"ל עדי מדינה הם חלק מהכלים שמשתמשים בהם ואני סומכת על מערכת החוק שמשתמשת בהם בצורה מושכלת. נתניהו אמר את הדברים מתוך כאב. הוא מותקף 24/7, הוא וילדיו. הוא לא רובוט ורואה מה קורה סביבו. הוא מדבר מכאב אישי שלו".
רגב התייחסה גם לפתיחת הארכיונים בעקבות התוכנית "סלאח, כאן זה ארץ ישראל", ואמרה כי "מספיק עם הסודי ביותר. ההורים שלנו שהגיעו ממרוקו, עיראק ולוב בנו את הארץ הזאת כמו חלוצי דגניה והגיע הזמן שהסיפור יסופר והנכדים של סולטנה והרצל מאופקים יהיו חלק מהסיפור".