שמחה, דגלים ורוח חגיגית של יום העצמאות שררה אתמול ב"האנגר 11" כשהזמרות עדן בן זקן וגלי עטרי צילמו יחד את הקליפ לשיר שנבחר להיות זה שיוביל את חגיגות יום העצמאות ה-70 של מדינת ישראל - "הללויה". השיר הידוע שאף זכה באירוויזיון 1979 בביצוע של עטרי ולהקת "חלב ודבש" קיבל עיבוד קצבי ומחודש כיאה לשנת 2018.

מחברת השיר, שימרית אור, כתבה לו שני בתים נוספים שבוצעו בצילומים על במת ההאנגר, ויבוצעו בלייב בפעם הראשונה מיד לאחר טקס הדלקת המשואות. יש לציין כי לא מדובר בחלק מהטקס עצמו, אלא באירוע שיקרה אחריו.

במהלך השבועות האחרונים התקיים משא ומתן בין הצדדים, שלא צלח להקלטת השיר במשותף, ולאחר הפרסום ביום רביעי שעבר בו נודע כי בן זקן תבצע את השיר לבדה, הופעלו לחצים גדולים ליישב את המחלוקת, שבסופו של דבר גם נפתרה לטובה.

גלי עטרי ועדן בן זקן. קיץ ברבנר
גלי עטרי ועדן בן זקן. קיץ ברבנר


לפני הצילומים אמרה עטרי: "צריך להתקדם עם החיים, עם הדינמיקה של החיים. אני גם הייתי פעם בגיל של עדן, ואני נשפתי בעורפם של זמרים בגילי. ככה זה בחיים, אם אתה מקבל את זה ומשלים עם זה, אתה גם חי עם הזה בשלום וגם נהנה. עוד לפני שהקלטתי את השיר עם עדן הייתה לי הרגשה שזה הולך להיות מסקרן, מרענן, מפתיע, וזה מה שיצא".

עדן בן זקן השיבה על השאלה מה דעתה על הביקורות שספגה לאחר שנבחרה לבצע את השיר, "אני לא מתייחסת לביקורות. אני חושבת שזה דווקא יפה לשלב את הדור הצעיר בדברים כאלה מכובדים וגדולים, ואני שמחה לקחת חלק בחגיגות".