אנשים נפרדים מבני הזוג שלהם מדי יום ביומו, מדובר בנושא כאוב אך שגרתי עד כדי שעמום. הבעיה היא שהצד הזורק לא יכול לעולם לדעת איך הצד השני יגיב, ורק ברגע האמת יידע האם כל הזמן הזה יצא עם אדם פסיכי או לא. זה בדיוק מה שקרה לאחרונה לסטודנט בן 19 מקונטיקט, שגילה בדרך הקשה את הפנים האמתיות של בת זוגו כשנפרד ממנה.



כאשר בן קאבל החל לצאת עם חברתו לספסל הלימודים קתרין מהוני הוא לא ידע שזה יסתיים בצורה כל כך כעורה וכואבת. היה להם טוב ביחד במשך תקופה, הם בדיוק התחילו את שנתם הראשונה באוניברסיטת פיירפילד ושניהם גם עוסקים במקביל בדוגמנות כך שהיה להם הרבה מן המשותף. על פי חדשות nine.com, שניהם גם חברים בנבחרת השחייה של האוניברסיטה ולכל אחד מהם גם יש חשבון אינטסגרם עם מעל אלף עוקבים, שמטרתו למנף את קריירת הדוגמנות שלהם.



בן עדכן את חבריו בסאנפצ'ט על מצבו. צילום מסך
בן עדכן את חבריו בסאנפצ'ט על מצבו. צילום מסך


אבל למרות שיש ביניהם הרבה דמיון, מסיבה שידועה רק לו, בן החליט שלא מתאים לו להמשיך את הקשר ונפגש עם קתרין בחדר שלו במעונות כדי להיפרד ממנה. אם רק היה יודע שזה הולך להיות מעשה מסוכן וודאי היה מביא איתו גיבוי של חבר או שניים, אבל שום דבר לא הכין אותו למה שקרה בהמשך. על פי דיווח של ה-NewYork Post, לאחר שקיבלה את הבשורה קתרין איבדה את זה לחלוטין וחבטה בבטנו ובאפו של בן והוא החל מיד לדמם. הוא ניסה לעצור אותה בעדינות על ידי זה שאחז בכתפה אך היא לא הפסיקה, על כן הוא ברח לחדר במעון של חבר וביקש עזרה.

שברה לבן הזוג את האף והכתה אותו בבטנו.  קתרין מהוני, אינסטגרם
שברה לבן הזוג את האף והכתה אותו בבטנו. קתרין מהוני, אינסטגרם


בשל פציעותיו בן נזקק לטיפול רפואי, אך החליט שקודם כל יהיה חשוב יותר לצלם את האירוע. הוא שלח תמונות שלו לחברים בסנאפצ'ט ורק אז פינה עצמו לבית החולים לקבל את העזרה שנזקק לה. לאחר מכן בן גם הגיש תלונה והסביר לשוטרים שהותקף כי נפרד מחברתו. בזמן שהוא קיבל טיפול לאפו שבור והמדמם, קתרין נעצרה באשמת תקיפה עם ערבות של 1,500 דולרים. בשלב זה עדיין לא ידוע מה יהיה עונשה והחקירה נמצאת בעיצומה.
 

בן וקתרין בזמנים טובים יותר. צילום מסך
בן וקתרין בזמנים טובים יותר. צילום מסך