הדרמה "מיגל" בהשראת סיפורו האמיתי של היוצר טום סלמה ודפנה לוין ובכיכובו של רן דנקר, נבחרה מתוך אלפי סדרות מכל רחבי העולם להשתתף בפסטיבל קאן (CANNESERIES), מסגרת תחרותית חדשה בה יוצגו עשר סדרות מכל העולם. הסדרה של HOT מועמדת בקטגוריות הבאות: סדרה, במאי, תסריטאי, מוסיקה וקטגוריה ייחודית של תוכן מיוחד שריגש את חבר השופטים.



לטקס הפתיחה של CANNESERIES המתקיים בחודש אפריל במקביל לפסטיבל MIP TV היוקרתי, יגיעו כוכבים רבים לצד יו"ר חבר השופטים, הסופר הרלן קובן.



הסדרה תוקרן ב-10 באפריל בשעה 19:00 באולם "GRAND THEATR LUMIERE" שמכיל 2,400 מקומות ובנוכחות היוצרים טום סלמה ודפנה לוין והשחקנים רן דנקר, אביב כרמי וראול מנדז ("נרקוס").





"מיגל" הנה דרמה מקורית חדשה בת 6 פרקים, שנוצרה על ידי טום סלמה, אבא לארבעה ילדים מאומצים ודפנה לוין. את הסדרה מוביל רן דנקר ששב למסך הקטן לראשונה מזה שנים.



הסדרה נעה בין שני צירי זמן ומתרחשת בשבוע של טום בגואטמלה וחושפת את הדרמה הגלומה במפגש שבין אבא לבן - שני ילדים נטושים, פגועים ומלאי ציפיות.



טום (דנקר) צעיר תל אביבי בן 24 שמגיל 8 חולם להיות אבא, האבא שאין לו. קצת מסובך להפוך לאבא כשאתה הומו צעיר בלי זוגיות ובלי רחם, אבל את טום שום דבר לא יעצור. אחרי חודשים של הכנות וביורוקרטיה בישראל טום נוחת בגואטמלה, מוכן להגשים את חלומו לאמץ ילד. הוא מגיע לשם יחד עם חברתו הטובה אמירה (אביב כרמי). בבית יתומים נידח טום פוגש במיגל בן ה-5, ילד עקשן ודעתן שלא מתמסר לזר המערבי שעומד מולו. הפנטזיה של טום מתרסקת למציאות.