אחרי שרק הבוקר (שלישי) התוודענו כי "מיגל" בכיכובו של רן דנקר תתחרה במסגרת חדשה בפסטיבל "קאן" בה יוצגו 10 סדרות מכל העולם, סדרה ישראלית נוספת מקבל זרקור בינלאומי גדול. במהלך כנס "intv" של הזכיינית "קשת" שמתקיים בירושלים נתנו נציגי HBO אור ירוק להפקת פיילוט לסדרה "אופוריה".



כזכור, "אופוריה" היא סדרת דרמה של HOT שכתב רון לשם ("בופור") ודניאל אמסל וביימה דפנה לוין ("בטיפול", "נבלות") ששודרה בין השנים 2012 ל-2013 ועוררה עניין רב סביב העיסוק בקיום יחסי מין, בשימוש בסמים ובחיפוש אחר ריגושים של בני נוער. מי שהובילה את העסקה ומכירת הסדרה ל-HBO היא הדס מוזס ליכטנשטיין, מנהלת המחלקה הבינלאומית של ADD. הסדרה שהופקה על ידי טדי הפקות וטמירה ירדני, נכתבה בהשראת סיפורו האמיתי של הנער רענן לוי והדמות נקראה על שמו כאות הנצחה.





הכותב, רון לשם מסר בתגובה: "HOT פיתחו אתנו את 'אופוריה' באומץ גדול, שגופי תוכן מעטים בעולם היו מעזים לתת. כיוצרי דרמה, HBO הייתה תמיד פסגת השאיפות מבחינתנו, העבודה איתם בשנה האחרונה היא מתנה גדולה שהתעלתה על הציפיות". מנהלת הדרמה של HOT, מירית טובי מסרה: "'אופוריה' הקדימה את זמנה. היא הייתה סוג של דיסטופיה במסווה והיום היא מציאות".