הבוקר (שלישי) נודע כי סטטיק ובן אל תבורי חתמו על חוזה בינלאומי בחברת התקליטים "Capitol Records" שהחתימה את פרנק סינטרה, הביטלס ורד הוט צ'ילי פפרס, לתקופה של לא פחות מ-10 שנים. עידן רייכל, אחד המוזיקאים הישראלים שהגיעו להצלחה גדולה מעבר לים, סיפר ל"מעריב אונליין" כי הוא חוזה לזוג הצלחה גדולה בזירה הבינלאומית: "תהיה לתעשייה הישראלית סיבה לגאווה גדולה מאוד עוד כמה שנים". 

"סטטיק, בן אל תבורי וג׳ורדי פשוט מעולים, בכתיבה, בהפקה, ובהופעות שלהם", הוסיף רייכל. "אני חושב שיש בהם שילוב של כיף אחד גדול ומקצוענות ראויה להערכה. ירידה לפרטים הכי קטנים וטיפול בכל שלב בהפקה".



"אני לא יכול לחכות כבר לקנות כרטיס להופעה שלהם בניו יורק" סיכם הזמר. "אני מאחל להם את כל ההצלחה שמגיעה להם".

כזכור, סטטיק ובן אל חתמו עם איש העסקים האמריקאי-ישראלי חיים סבן על חוזה לעשור בחברת התקליטים האמריקאית מקבוצת EMI ומבית יוניברסל גרופ. חברת התקליטים הגדולה בעולם תפיץ את הפרויקט הבינלאומי של הצמד, במסגרתו יקליטו שבעה אלבומים לועזיים במה שנחשב לחוזה היקר ביותר בתולדות עולם הבידור הישראלי.



במסגרת החוזה, הצמד ישחרר שירים בשפה האנגלית שישווקו בארה"ב ובאמריקה הלטינית בהפקתו המוזיקלית של מי אם לא ג'ורדי ג'ורדליש, שימשיך לשתף עימם פעולה גם בחו"ל.