נתניהו

רווח: התחייבות מכל ראשי המפלגות להישאר בממשלה לאורך זמן כשהחלטת היועץ המשפטי לממשלה בתיקים 1000 ו־2000 מתקרבת. חיזוק התחושה כי הוא שולט בסדר היום במדינה. הביך את האופוזיציה והציג אותה כמי שלא רצתה ללכת לבחירות. 
 
הפסד: לא קיבל פתרון ארוך טווח כי המשבר סביב החוק עלול להתפרץ שוב בקיץ ועד אז היועץ המשפטי לממשלה יכול לקבל החלטה בעניינו. נתפס כמי שרצה בחירות, אך ברגע האחרון נאלץ להתקפל כשהרוב להקדמת הבחירות לחודש יוני נראה קלוש. 
 

ליברמן

רווח: נשאר בתפקיד האהוב עליו – שר הביטחון. הוכיח שעמד במילתו כי סיעתו תתנגד לחוק הגיוס הנוכחי והצליח להביא לכך ששרת העלייה והקליטה סופה לנדבר לא תפוטר מהממשלה. החוק הסופי יגובש בהתאם להמלצת הוועדה של משרד הביטחון כפי שדרש ולא יועלו עוד הצעות בענייני דת ומדינה.

כחלון

רווח: התקציב לשנת 2019 יאושר על אף הלחצים הכבדים שהופעלו עליו לדחות את ההצבעה. לא נכנע ועמד על דרישתו - לקח שלמד ממשבר התאגיד. 

בנט ושקד

רווח: שושביני מתווה הפשרה ניהלו את המשבר מתחילתו עם הגישה שהוא פתיר - והצליחו. שקד נתפסת כגורם משמעותי בקואליציה וחיזקה את מעמדה,
בנט אותת לנתניהו שהוא לא חושש להתעמת איתו כשאיים כי אם נתניהו יכריז על בחירות, הוא יתמודד מולו על ראשות הממשלה.

דרעי
 
רווח: הצליח למנוע בחירות שמהן חשש מאוד כשהסקרים חזו כי הוא נע באזור אחוז החסימה. פעל יחד עם שקד ובנט על מתווה הפשרה שהתקבל. הצעת חוק הגיוס של חבר הכנסת מסיעתו אושרה בקריאה טרומית.

ליצמן

רווח: חוק הגיוס בנוסח שהציעו החרדים אושר בקריאה טרומית כבר במושב הנוכחי.

הפסד: נאלץ להתקפל מהדרישה להעביר את החוק בשלוש קריאות כבר עתה ולהסכים לא לקדם חקיקת דת ומדינה עד סוף הקדנציה. התפשר על כך שהחוק יקודם בכנס הקיץ לפי המלצת משרד הביטחון.