לאחר שפורסם השבוע כי סיבוב הופעותיו הקרוב של הזמר עומר אדם בארצות-הברית נמצא בסכנה בשל העובדה שנגניו של הזמר לא קיבלו אשרת כניסה לארה"ב, פורסמה הבוקר (רביעי) הודעה רשמית מאת המפיק משה נוי, מנכ"ל משרד "משה נוי הופעות", משרד ההפקות האחראי על הבאתו של אדם לארה"ב, על דחיית סיבוב ההופעות.



"אנו מצטערים להודיעכם כי בעקבות קשיים טכניים ובירוקרטיים עלינו לדחות את סבב ההופעות הקרוב של מר אדם בארצות הברית", פרסם בדף הפייסבוק שלו.



עוד צוין כי "בעקבות שינויים של מדיניות ונהלים ברשויות ההגירה האמריקאיות, בקשות הוויזה של הלהקה המלווה את מר אדם מתעכבות. הגשנו את כל מה שנדרש לפי החוק ויתרה מזאת, הכל הוגש לפי לוחות הזמנים על ידי עורכי הדין הטובים ביותר. אנו עושים כל שביכולתנו ונעזרים באנשי המקצוע הטובים ביותר על מנת להצטייד בכל האישורים הנדרשים לתאריכי סבב הופעות חדש".




כמו כן, ניסה נוי להרגיע את רוכשי הכרטיסים על מנת שלא יאבדו תקווה ביחס לקיומו של המופע: "נעדכן אתכם בהקדם האפשרי בעניין תאריכים חדשים, החברה עובדת סביב השעון להנפקת כל האישורים וההתאמות כנדרש".

בעקבות הפרסום, התפרסמו בתגובות דף הפייסבוק של נוי לא מעט הודעות של אנשים מאוכזבים הדורשים את כספם חזרה, ולצד זה, חיזוקים רבים למקצועיותו וניסיונו רב השנים של נוי בתחום.

אדם צפוי היה להופיע בשבוע הבא, ה-21 במרץ, בפעם הראשונה בארה"ב בסיבוב הופעות שמיד עם פתיחת מכירות הכרטיסים הפך סולד-אאוט, זאת לאחר שהשבוע שבר שיא מכירות חדש כשמכר 30 אלף כרטיסים תוך שעה למופע הענק העתידי שלו באצטדיון "סמי עופר".

דחיית סיבוב הופעותיו של אדם מעלה את התהייה לגבי מה יעלה בגורלו של סיבוב הופעותיה הראשון בארה"ב של חברתו הטובה, הזמרת עדן בן זקן, הצפויה להופיע במופע המרכזי ליום העצמאות ה-70 למדינת ישראל בלוס אנג'לס ב-12 באפריל – האם היא וצוותה השיגו את האישורים הנדרשים?

מנהל יחסי הציבור של עדן בן זקן ועומר אדם, עופר מנחם מרגיע ומסר בתגובה: "לא צריך להמציא ולערבב בכלל בין המקרים. אצל עדן זה מפיק אחר מחו"ל ובמקרה הזה המפיק טיפל בהכל בצורה מסודרת ויש כבר ויזות לכולם כולל הנגנים ולא קיימת שום בעיה".