כל מי שיש לו רכב, בייחוד בישראל, יודע שחניה זה סיוט - בדרך כלל אין חניה וכשכבר יש, הרכב לא נכנס בה כי זה שלידך חנה עקום. במקרים אחרים יש חניה אבל לא בעיר הנכונה, ואם היא כן בעיר הנכונה היא בתשלום. הבעיה הזו נפוצה בישראל אבל משגעת נהגים גם במדינות רבות אחרות בעולם. זה בדיוק מה שקרה לאחרונה לנהג ברוסיה, שאיבד את זה לחלוטין כשהבין שמישהו תפס שתי חניות.



אותו איש כנראה ראה המון חונים גרועים בחייו והחליט שזהו זה, והוא לא מתכוון לעבור על זה הפעם בשתיקה. מה שהוא עשה תועד והועלה לקבוצת פייסבוק תחת הכיתוב המוצדק "נשבר לי!", ובו נראה האיש הזועם מנסר את החלק האחורי של הרכב שחונה עקום, ונמצא בדיוק בחניה השנייה. לאחר מכן הוא מוריד בזעם את החלק שניסר ארצה, נכנס למכוניתו וחונה בנונשלנטיות.


באופן לא מפתיע הסרטון הזה הפך ויראלי ונצפה אלפי פעמים, כאשר רוב הגולשים הזדהו עם הבחור הזועם וכינו אותו "גיבור" ו"בחור קשוח". מגיב אחד כתב "המלחמה אחרת" ואחר טען שהגבר "הגשים את חלומם של רבים". אבל למרות כל השבחים וההזדהות, חשוב לזכור שבכל זאת מדובר במעשה לא חוקי ודי אלים. כמו כן, במידה ובעל הרכב שנוסר יאתר אותו הוא עלול להסתבך בצרות ולשלם על מעשיו. בהזדמנות זו חשוב לזכור שאם סרטון נראה טוב מידי להיות אמיתי הוא כנראה באמת כזה.