פרשן מעריב בן כספית הוציא לאחרונה את ספרו "נתניהו", ביוגרפיה של ראש הממשלה, שזכה מיד לתהודה גדולה מאוד והפך לרב מכר. היום (רביעי) העלה כספית סרטון וידאו לחשבון הטוויטר שלו, ובו הוא נראה חותם לנתניהו על ספרו, בהקדשה מיוחדת. כזכור, כספית סיפר לא פעם על מערכת היחסים המורכבת שלו עם ראש הממשלה אותו הוא מרבה מאוד לבקר, כאשר בעבר השניים היו נפגשים ומשוחחים אך בשנים האחרונות שורר ביניהם נתק.   



בהקדשה כתב כספית: "ביבי היקר, אני גאה להעניק לך עותק חתום של הספר הנמכר ביותר בישראל, תגיד, יהיו בחירות? כי אם כן אפשר עוד לעדכן את הספר. חג חירות שמח, ד"ש בבית, שלך, בן כספית". 



לפני מספר שבועות, רגע לפני היציאה לאור של הביוגרפיה שכתב כספית על נתניהו, העלה ראש הממשלה צילום ברשתות החברתיות בו נראית כתבה של כספית, אשר עליה התקיימה תביעת דיבה במשך שנים ארוכות. בסופו של דבר הוחלט כי חברת הביטוח, שביטחה את "מעריב" בגלגולו הקודם (לפני שנרכש על ידי הג'רוזלם פוסט), היא זאת שתישא בעול הכלכלי של המשפט, בסכום שעומד על 50 אלף שקלים.

נתניהו החליט לנצל את הפסיקה, והעלה לרשתות את הדברים הבאים: "אפשר לגלות שחברת הביטוח של 'הפרשן המוצלח' בן כספית נאלצה לשלם 50 אלף ש"ח לרעייתי שרה על עוד השמצה שקרית של כספית נגדה. מסתבר כי מעת לעת יש מחיר לפייק ניוז! הנה עוד ידיעה מופרכת של כספית מאוקטובר 2005. כפי שאתם רואים, אני עדיין כאן וכספית עדיין לא למד להבחין בין משאלות ליבו לבין האמת".

כספית, אשר ראה את העניין ברשתות החברתיות, לא נשאר חייב והגיב לדברים בעקיצה משלו: "ביבי, תירגע. זאת ביוגרפיה רצינית. קודם תקרא. אחר כך אשמח לשמוע תובנות. נוכל להיפגש בחשאי, כמו פעם. היא לא תדע", כתב כספית ועורר דיון ברשת על העניין.