האביב כבר בפתח, אבל בבריטניה ממשיכים להרגיש את החורף במלוא עוצמתו: סופת שלג וקור פקדה אתמול חלקים נרחבים בממלכה המאוחדת וגרמה לשיבושי תנועה ולביטולי טיסות בנמל התעופה הית'רו העמוס. כשבועיים בלבד אחרי שהסופה העזה, שקיבלה את הכינוי "המפלצת מהמזרח", עטפה את בריטניה ואזורים נרחבים באירופה במעטה עמוק של שלג, הגיעה אתמול גרסה מצומצמת יותר לבריטניה.



שירות החיזוי מסר כי כ־25 סנטימטר של שלג עלולים לרדת בצפון־מזרח אנגליה ובחלקים של דרום אנגליה, בהם לונדון, וכן בסקוטלנד ובוויילס. אף שהטמפרטורות היו קרובות לאפס, הרוחות החזקות גרמו לתחושת קור הייתה של כעשר מעלות מתחת לאפס. התושבים נקראו להימנע או לצמצם מאוד את הנסיעות בכבישים מאחר שהם חלקלקים ומכוסים שלג והריאות לקויה.



בשל מזג האוויר הסוער, בוטלו יותר ממאה טיסות בשדה התעופה הית'רו בלונדון וחלו שיבושים בתנועת הרכבות. כמו כן בוטלו משחקי כדורגל ורוגבי, בהם המשחק בין וויילס לצרפת שאליו היו אמורים להגיע הנסיך ויליאם ורעייתו קייט, וכן סדרה של מרוצי חצי מרתון שתוכננו להתקיים ברדינג, בוויגאן ובווילמסלואו. החזאים ציינו כי היום צפויה רגיעה ברוחות ובשלגים וכבר מחר ישובו הטמפרטורות לרמות הרגילות של אמצע מרץ.