בארץ בעיקר ובעולם בכלל אנשים יודעים שכאשר יגיע הרגע המאושר בחייהם הם לא יתחתנו רק עם בני הזוג אלא עם כל המשפחה שלהם - הדוד, הדודה, הסבא, הסבתא, החם, והגרוע מכל - החמות. אבל בעוד ברוב המקרים אנשים ידווחו על חמות מהגיהינום, סביר להניח שהיא לא מגיעה לקרסוליה של אליזבת' וול, מג'ורג'יה. השבוע וול קיבלה מאסר עולם בגלל שרצחה את אשתו של בנה, לאחר שגילתה שהיא בגדה בו.



אבל מה שזעזע יותר מכל את המעורבים בפרשה, כולל מערכת החוק, הוא שוול ביצעה את הרצח בעוד נכדיה היו בקרבת מקום. מסיבה זו נראה שהשופט החמיר את פסק דינה, וגזר עליה מאסר עולם. על פי הדיווחים המקומיים, וול, 64, אימא וסבתא לילדים, הייתה אמורה לקחת את נכדיה לבריכה ביום שירתה למוות בכלה של בנה, ג'נה, 35. היא עשתה דרכה לבית הוריה של ג'נה, שם היא שהתה עם ילדיה, וכאשר הגיעה לקחה אותם אל הרכב שלה וביקשה מהם לחכות שם. היא התקשרה לבנה, ג'ראד, שיבוא לאסוף את הילדים שלו, נכנסה חזרה לתוך הבית וירתה בג'נה ארבע פעמים - בחזה, בראשה ובבטנה. כשג'ראד הגיע למקום הוא מצא את אשתו ללא רוח חיים על רצפת המטבח ואת אימו מכוונת לראשה את האקדח.



בדיון בבית המשפט נגדה, וול הודתה ברצח אך טענה שהיא לוקה בנפשה, ושמעה קולות בזמן הרצח ואף ניסתה להרוג גם את עצמה. אך כל זה לא שכנע את שופט בית המשפט העליון של מחוז קוב, רובן גרין, שגזר עליה את העונש המרבי. זאת בעקבות עדויות לכך שבזמן הרצח, שני ילדיה של ג'נה, בני 7 ו-8, היו קרובים מספיק כדי לשמוע ולהבין מה קרה. על פי ה-miamiherald האירוע המחריד בו איבדו את אימם הותיר את השניים שבורים ובטראומה.


מואשמת לא רק ברצח אלא בהתאכזרות לילדים. וול ובני משפחתה
מואשמת לא רק ברצח אלא בהתאכזרות לילדים. וול ובני משפחתה

 
אומנם קשה למצוא היגיון במעשה המחריד של וול, אבל בראשה היו כל ההצדקות שבעולם לרצח כלתה. על פי הדיווחים המקומיים עולה שג'נה ניהלה רומן עם אהוב נעוריה, וגילתה לג'ראד על כך באותה עת שבו ביקשה ממנו גירושים. אך לא רק שלא הייתה נאמנה וביקשה לפרק נישואים של 12 שנים, על פי החשד ג'נה לא אפשרה לג'ראד להפגש עם ילדיו, לאחר שהשניים עברו להתגורר בנפרד.

לאחר ששמעה על כל זה, וול החלה ללמוד על שימוש בנשק וקנתה אקדח. חודשיים לאחר מכן הלכה לפגוש את ג'נה והוויכוח הסוער ביניהן הסתיים במותה של ג'נה. השבוע וול קיבלה את עונשה, מעצר עולם ללא אפשרות של שחרור מוקדם, באשמת רצח, תקיפה בנסיבות מחמירות, החזקת נשק למען ביצוע דבר עבירה והתאכזרות לילדים.